چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۵۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۲۱ - ۱۱:۴۸

تامین نیروهای موردنیاز دامپزشکی در شهرستان های استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سمنان، نشست صمیمی نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس با کارکنان دامپزشکی شهرستان های گرمسار و آرادان به مناسبت هفته دامپزشکی برگزار شد. حمیدرضا حسینی، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان گرمسار در حاشیه این بازدید اظهار داشت: به مناسبت روز ملی دامپزشکی و به پاس قدردانی از زحمات این قشر زحمتکش به عنوان سربازان گمنام عرصه سلامتی ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط