پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۳۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۷/۲۱ - ۱۷:۴۹

بخش عمده ای از طلاق ها به علت مسائل جنسی است

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بخش عمده ای از طلاق ها به علت مسائل جنسی است. بنابراین با مشارکت وزارت بهداشت قصد داریم در 9 استان کلینیک های سلامت خانواده را راه اندازی کنیم. به گزارش ایسنا، شهیندخت مولاوردی در حاشیه برگزاری نشست مشترک معاونت امور زنان و خانواده و وزارت بهداشت که امروز در وزارت بهداشت برگزار شد، افزود: کلینیک های سلامت بیشتر مربوط به سلامت جنسی است چرا که مسائل جنسی بخش عمده ای از علت طلاق ها را تشکیل می دهد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)