چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۱۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
پچ پچ ۱۳۹۴/۰۷/۲۱ - ۲۰:۴۱

دژاگه: خدا رو شکر پنالتی گل شد

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: می توانستیم ژاپن را شکست بدهیم اما الکی گل خوردیم. به گزارش فارس، اشکان دژاگه پس از تساوی یک بر یک مقابل ژاپن گفت: بازی خوبی انجام دادیم. خیلی جنگنده مقابل ژاپن بازی کردیم. نیمه اول به طور کامل دست ما بود و پیروز هم به رختکن رفتیم؛ اما در نیمه دوم گل الکی خوردیم. وی ادامه داد: حق ما بود که پیروز شویم اما بازی مساوی شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)