پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۵۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
598 ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۳:۱۷

دوست دارم در تراکتورسازی بمانم

به گزارش پایگاه 598، هافبک تیم تراکتورسازی گفت: نتایج فعلی لایق تیم تراکتورسازی نیست و برای جبرانش تلاش می کنیم. بختیار رحمانی در گفتگو با سایت باشگاه تراکتورسازی درباره وضعیت خود پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت خوبی دارم و در روزهایی که لیگ تعطیل بود تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و فشار خوبی روی بدن هایمان ایجاد کردیم و آمادگی خوبی داریم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)