چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۲:۵۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
تماشاگر ۱۳۹۴/۰۷/۲۴ - ۲۳:۰۶

لیگ شطرنج آزاد باشگاه های استان مرکزی پایان یافت

به گزارش خبرنگار مهر ، در این مسابقات که به روش دوره ای در پنج دور و در بخش کلاسیک برگزار شد، تیم های هیات شطرنج شازند و پتروشیمی شازند به ترتیب در سکوی دوم و سوم قرار گرفتند. همچنین در پایان لیگ شطرنج آزاد باشگاه های استان مرکزی در بخش کلاسیک قهرمانان میزهای ششگانه، سیدحسین حسینی از تیم شطرنج پتروشیمی شازند با چهار امتیاز به عنوان قهرمان میز یک شناخته شد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)