سایر منابع:
سایر خبرها
اعتراض تعدادی از چایخانه داران مشهدی/ واکنش معاون فرماندار: تجمع کنندگان چایخانه دارانی هستند که به صورت ...
در پی ممنوعیت عرضه قلیان و پلمب تعدادی از مراکز عرضه قلیان در مشهد، روز گذشته تعدادی از چایخانه داران به همراه خانواده های خود مقابل استانداری حضور یافتند. با اجرای طرح ممنوعیت عرضه قلیان در مشهد بسیاری از چایخانه ها که عرضه قلیان داشته اند پلمب شده است. تعدادی از واحد های تعطیل شده در اعتراض به اجرای این طرح ابتدا مقابل استانداری و سپس مقابل فرمانداری مشهد حضور یافتند. یکی
یک واحد معدن شن وماسه در شهرستان قدس پلمب شد
شیدا اکار گفت: درگشت و پایش شبانه ماموران این اداره در معادن شن و ماسه شهرستان، یک واحد معدنی بدلیل فعالیت آلاینده در ساعات نیمه شب پلمب شد. وی افزود: فعالیت این واحدها در ساعات پایانی روز و شب بدلیل شرایط جوی و جغرافیایی منطقه،عدم رعایت ملاحظات زیست محیطی از سوی کارگران در این ساعات و کثرت معادن در این محدوده از نظر زیست محیطی مورد تایید نبوده و منجر به آلودگی هوا و ماند آن تا صبح روز
پیش بینی وجود 40 هزار واحد صنفی بدون پروانه کسب در اصفهان
اصفهان امروز: بیش از یک ماه از طرح متمرکز شناسایی و برخورد مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان با واحدهای بدون پروانه کسب می گذرد، طرحی که به منظور صیانت از حقوق مصرف کننده، نظارت بر عرضه کنندگان و همچنین دفاع از حقوق تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات آغازشده است. مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان در نیمه اول سال گذشته به طور پراکنده به شناسایی این واحدها اقدام کرده بود و
برخورد با مصرف بی رویه سموم غیرمجاز در دشتستان
در ادامه به نقش نهادهای عمومی و سازمان های مردم نهاد در ارتقاء سطح دانش و فرهنگ عمومی تولید، توزیع، عرضه و مصرف مواد غذایی، آشامیدنی و بهداشتی نیز تاکید و از بخش های مختلف دولتی و خصوصی خواست تا زمینه مشارکت فعال تری فراهم آورند. فرماندار دشتستان بر لزوم مقابله با مصرف بی رویه سموم غیرمجاز در دشتستان تاکید کرد و اظهار داشت: در حوزه تولید محصولات کشاورزی با مشکلات فراوانی روبه رو هستیم
مراکز غیرمجاز ترک اعتیاد در لرستان پلمب شود
است. وی عنوان کرد: با عطاری هایی که در قالب شغل خود اقدام به عرضه مواد مخدر می کنند، برخورد جدی از پلمب واحد صنفی تا معرفی به دستگاه قضایی می شود و این مهم یکی از مصوبات اخیر جلسات استانی است. انتهای پیام/
پلمب کارگاه تولید پنیر غیر بهداشتی در پاکدشت
کرد:ماموران کلانتری 13 خاتون آباد در بازرسی از این کارگاه بیش از 5 تن پنیر غیر بهداشتی را کشف کردند. وی بیان داشت:با توجه به تشخیص کارشناسان شبکه بهداشت مبنی بر غیر بهداشتی بودن تولیدات این کارگاه،مکان مذکور پلمب و سه متهم به همراه پرونده متشکله به مراجع قضائی معرفی شدند.#
جلوگیری از ادامه فعالیت 3 واحد آلاینده در قدس
غیرمجاز متعددی بوده که شناسایی و برخورد با این واحدها در دستور کار این اداره قرار دارد. وی در پایان متذکر شد: این اداره خواستار تشکیل جلسه ای شهرستانی با حضور دادستان و فرماندار شهرستان به منظور تعیین تکلیف این واحدها به دلیل کثرت و غیرمجاز بودن است تا در این جلسه و در جلسه کارگروه ساماندهی صنوف مزاحم، موارد بررسی و تصمیم گیری لازم صورت پذیرد. انتهای پیام/3154/ی/ض1002
با عطاری های فاقد مجوز در نظرآباد برخورد قانونی می شود
، معدن و تجارت با همکاری شبکه بهداشت و درمان و نیروی انتظامی بر نحوه فعالیت عطاری ها و عرضه برخی داروهای غیر مجاز نظارت بیشتری داشته باشند . وی تاکید کرد: به لحاظ ارتباط کاری مستقیم عطاری ها با سلامت مردم، برگزاری دوره های آموزشی و توجیهی برای آنان الزامی است. فرماندار نظرآباد در پایان اظهار داشت: موضوع فعالیت مراکز ترک اعتیاد با بازرسی های مستمر همراه بوده و نظارت بر این مراکز با دقت بیشتری دنبال شود . پرتال فرمانداری نظرآباد
سطح سلامت ساکنان روستاهای آوج ارتقاء می یابد
از فرآورده های دامی، گوشتی و لبنی از روستاها تأمین می شود باید به ارتقای سطح بهداشت روستاییان بیش از پیش توجه شود. فرماندار شهرستان آوج با بیان اینکه مشکلات و کمبودهایی که مردم روستاهای شهرستان آوج با آن روبه رو هستند، برطرف می شود، عنوان کرد: با آموزش و فرهنگ سازی برای روستاییان در راستای تغییر سبک زندگی و رعایت نکات بهداشتی می توان به ارتقای سطح سلامت جامعه کمک کرد. سلیمانی
مراجعه 46 هزار غیر بومی به مراکزدرمانی بناب
وضعیت سرویسهای بهداشتی و بوفه های عرضه مواد غذایی نظارت داشته باشند. وی با اشاره به اقدام مسئولان قضایی،انتظامی و شهرداری بناب در تخریب 40 هکتار از مزارع آلوده به آب فاضلاب خاطر نشان کرد:با افراد سود جو که با آلوده کردن مزارع کشاورزی سلامت مردم را به به خطر می اندازند برخود قانونی خواهد شد. در این جلسه مدیر شبکه بهداشت و درمان بناب نیز از نهایی شدن جذب دانشجوی پزشکی از اول بهمن
توقیف 2.5 کیلوگرم طلای بدون کد در خوزستان
مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: در شش ماه اول امسال کارشناسان این اداره کل برای اجرای استانداردسازی مصنوعات طلا و فلزات گرانبها، بیش از 2 کیلو و 500 گرم طلای بدون کد و مغایر با استاندارد را در سطح استان، توقیف و مراکز عرضه آن را پلمب کردند. به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خوزستان، رضا دهدشتی زاده اظهار کرد: از جمله این محصولات می توان به سرویس طلا، آویز
چند خبر کوتاه از محیط زیست استان تهران
نزدیکی به کارخانه های خودرو سازی، با وجود ممنوعیت استقرار دارای واحدهای آبکاری غیرمجاز متعددی بوده که شناسایی و برخورد با این واحدها در دستور کار این اداره قرار دارد. وی افزود: این اداره خواستار تشکیل جلسه ای شهرستانی با حضور دادستان و فرماندار شهرستان به منظور تعیین تکلیف این واحد ها به دلیل کثرت و غیر مجاز بودن، است تا در این جلسه و در جلسه کارگروه ساماندهی صنوف مزاحم، موارد بررسی و تصمیم
حاشیه سازی های دنباله دار یک فرماندار کارگزارانی/ از سیلی به صورت مامور ناجا تا مشت و لگد به یک ارباب ...
. عباس آبادی با بدترین الفاظ به خود من نیز فحاشی کرد. عباس آبادی البته واحدهای مسکونی محل زندگی چند معلم را همراه با اسباب و اساسیه داخل آن را پلمب کرد که به درگیری با مسئول اداره آموزش پرورش این شهرستان و نهایتا برکناری وی انجامید. سکوت نماینده شهرستان صحنه که یک روحانی با داعیه های ارزشی است نیز از سوی مردم شهرستان صحنه در مقابل این مشت و لگد پراکنی های فرماندار با علامت سوال
150هکتار سبزی کاری آلوده در استان کرمانشاه امحا شد.
به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ؛ از کرمانشاه ؛بهمن خدادادیان با اشاره به آغاز فصل کشت دوم سبزی در استان، ادامه داد: 150 هکتار سبزی آلوده در حاشیه رودخانه قره سو امحاء شد . وی از پلمب چهار دستگاه موتور در این زمینه خبر داد و گفت: امحاء سبزی های آلوده در کرمانشاه با حکم دستگاه قضایی صورت پذیرفت . کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت کرمانشاه گفت: این اقدام با همکاری
رفع معضلات زیست محیطی ایستگاه موقت دفن زباله ملاردطی دوهفته آینده
به گزارش گروه وب گردی باشگاه خبرنگاران جوان ، عزیز عبدل زاده با اعلام این خبر گفت: در کارگروه مدیریت پسماند شهرستان ملارد که پایان هفته گذشته با حضور معاون فرماندار،رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری، رئیس اداره صنعت و معدن ، رئیس شبکه بهداشت و سایر مسئولان شهرستان تشکیل شد در خصوص میزان تحقق قانون مدیریت پسماند و آیین نامه اجرایی آن و نحوه تحرک بیشتر در سطح شهرستان بحث و تبادل نظر شد.
تسریع اجرای سایت پرنده نگری قره قشلاق/برخورد با کوره های زغال پزی
و شبکه اندازه گیری برای سنجش و کنترل تبخیر از سطح دریاچه ارومیه در دانشگاه بناب که با حضور کارشناسان کشوری تشکیل شده بود، وظایف سازمان محیط زیست را در خصوص موضوع جلسه تشریح و آمادگی اداره کل حفاظت محیط زیست استان را جهت همکاری تنگاتنگ با دانشگاه بناب در جهت انجام هرگونه اقدام درموضوع دریاچه ارومیه اعلام کرد. ارجاع 17 واحد کوره زغال پزی شهرستان بناب به مراجع قضایی رئیس اداره
فرماندار تربت جام: صیانت آرا مهمترین وظیفه در انتخابات سالم است
علی رستمی روز شنبه در حاشیه نشست کمیته های انتخابات شهرستان تربت جام در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هیچ گروه و جریان سیاسی نباید متولیان امور انتخابات را متعلق به خود بداند لذا باید با بداخلاقیهای انتخاباتی برخورد. وی از مسئولان و مدیران ادارات خواست حداکثر توان خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشور بکار گرفته و از هرگونه رفتاری که باعث خدشه بر این رویداد مهم شود خودداری کنند. فرماندار تربت
فرماندار مرند: 26 حلقه چاه غیرمجاز مسدود شد
400 حلقه چاه در سطح شهرستان مجهز به کنتور هوشمند برق هستند که شارژ آنها در سال آبی 94-95 حتما صورت خواهد گرفت. فرماندار ویژه مرند، دولت یازدهم را در مورد تامین آب زراعی و آب شرب مرند بسیار پرتلاش توصیف کرد و بیان داشت: از طریق ماده 180 فرمانداری ها مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون تومان برای سد بناب اختصاص داده ایم تا شاهد ذخیره حداقل یک میلیون مترمکعب آب در سد بناب در سال جاری باشیم. وی ادامه داد: از محل همین ماده یک میلیارد و 100 میلیون تومان نیز برای ساماندهی سد زنوز هزینه می شود. شهرستان مرند با 250 هزار نفر جمعیت در فاصله 70 کیلومتری شمال غرب تبریز واقع شده است. 518 ...
استکبار کرامت انسان ها را هدف گرفته است
به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، گرامی با بیان اینکه استکبار کرامت انسان ها را مورد هدف قرار داده است، اظهار داشت: غالبا قدرت های بزرگ از انسان ها در راستای اهداف خود استفاده ابزاری می کنند. فرماندار شهرستان کازرون اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران به برکت نعمت ولایت و رهبری و خون شهدا صاحب کرامت، عزت، اقتدار و سربلندی هست. رئیس شورای
عبدالکریم رجبی: خلع ید زمین ها قانونی است ولی منطقی نیست ! / قلع و قم منازل ساخته شده در حوزه منابع ...
به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، جلسه شورای اداری شهرستان کلاله این بار با فضای معنوی اغاز شد و در ابتدای جلسه شاهد پخش کلیپ از فاجعه منا و روضه خوانی توسط یک مداح بودیم. نصرت برزگر فرماندار کلاله در این جلسه اظهار داشت: این شهرستان با دارا بودن 55 هزار هکتار مرتع، 23 هزار هکتار جنگل های دست کاشت سوزنی برگ و 45 هزار هکتار جنگ های طبیعی نیازمند توجه ویژه مسئولین است.
معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در کوثر
سلامت شهروندان و مسافران در قالب برنامه طرح تشدید کنترل اماکن عمومی و مراکز عرضه مواد غذایی در شش ماهه اول سال جاری ماموران بهداشتی این اداره 400 مورد بازدید از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی شهرستان کوثر انجام دادند. وی گفت: واحد های صنفی متخلف پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شده و اخطار کتبی و جریمه برای برخی از آنها صادر می شود. خسروی تاکید
کشف و امحا چهار تن کله پاچه آلوده در سمنان
با همکاری بازرسان اداره دامپزشکی و بهداشت به این محل اعزام شدند. این مسئول انتظامی افزود: پس از ورود ماموران به دامداری و بازرسی از آن، چهار تن مواد آلایشی که در شرایط بسیار نامناسبی نگهداری می شدند، کشف شد. به گفته کاظم زاده، با این اقدام به موقع از توزیع کله پاچه ها و سیرابی های غیربهداشتی و فاسد در بازار توسط مالک 58 ساله دامداری جلوگیری شد. فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری مالک دامداری و پلمب این محل خبرداد و گفت: پس از هماهنگی های لازم، کله پاچه ها و سیرابی های غیربهداشتی امحا شدند. ...
برخورد با عرضه کنندگان البسه مبتذل در بروجرد
همکاری فرمانداری این شهرستان به ادارات بوده است. وی اضافه کرد: روزهای سه شنبه هر هفته گشت تذکر لسانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بروجرد در سطح شهر به فعالیت می پردازد. مسئول دفتر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر بروجرد خاطرنشان کرد: کسب رتبه برتر این ستاد در حوزه استان لرستان نشان دهنده همکاری همه مسئولان شهرستانی با این ستاد است. جاویدان نیا ادامه داد: عرضه البسه با عکس های مبتذل جرم و با عرضه کنندگان آنها برخورد قانونی می شود. انتهای پیام/85013/س30/ ...
خدمات دامپزشکی برای ارتقای کیفی محصولات دامی تداوم یابد
شده و دستیابی به اهداف تعیین شده می تواند موجب بهبود سطح سلامت جامعه و بهره مندی از شرایط مطلوب در حوزه سلامت دام این شهرستان شود. وی عنوان کرد: با توجه به بررسی مستمر نیروهای دامپزشکی در این عرصه، هر گونه آسیب و خطر در سطح شهرستان البرز از دید آن ها دور نمی ماند و با آن برخورد لازم صورت می گیرد که زمینه توسعه خدمات دامپزشکی را در این شهرستان به همراه دارد. گفتنی است، فرماندار شهرستان البرز در پایان این دیدار با اهدای لوح یادبود از نیروهای دامپزشکی این شهرستان برای خدمات ارایه شده به خصوص در روز روستا تقدیر کرد. انتهای پیام/77017/ج30/ ...
برخوردباخرده فروشان موادمخدرازمطالبات مردمی
مقابله با این امر مهم خواند و افزود: بخشداران نیز باید جلسات ویژه برای پرداختن به این موضوع با دهیاران برگزار و راه های مقابله با پدیده مواد مخدر در روستاها را مورد بررسی قرار دهند. فرماندار تویسرکان از افزایش 98درصدی کشفیات مواد مخدر در 6ماهه نخست امسال خبر داد و با اشاره به اجرای 131 طرح مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان توسط نیروی انتظامی شهرستان، گفت: در این مدت 406 فروشنده مواد مخدر و 270معتاد دستگیر شده و 2 باند مواد مخدر در شهرستان متلاشی شده و 5 قاچاقچی نیز با تلاش های نیروی انتظامی شهرستان دستگیر شده اند. ...
آغاز عملیات احداث بیمارستان 200 تختخوابی بناب تا پایان امسال
به گزارش آناج به نقل از فارس، حمیدرضا عزیزاللهی امشب در نشست کار گروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بناب با بیان اینکه مشاور طرح کارهای لازم را انجام داده است؛ اظهار داشت: پیش بینی می شود 100 میلیارد ریال اعتبار نیز به آن اختصاص یابد. وی تصریح کرد: بیمارستان 200 تختخوابی بناب شامل بخش های مختلف از جمله جراحی قلب، جراحی مغز و اعصاب، ریه و گوارش و همچنین بخش های دیگر است که امیدواریم تا
اجرای آبیاری تحت فشار در اراضی کشاورزی ابهر بسیار کند است/ ضرورت ساماندهی 800 چاه غیر مجاز در ابهر
با بیان اینکه شهرستان ابهر در حال حاضر بدترین وضعیت آبی را در سطح استان زنجان دارد، خاطرنشان کرد: ساماندهی 800 چاه غیر مجاز در این شهرستان ضروری است. فرماندار شهرستان ابهر عنوان کرد: درصدد هستیم در راستای ساماندهی چاه های آب در ابهر علاوه بر جلوگیری از فعالیت چاه های غیر مجاز جلوی توسعه چاه های دارای مجوز نیز گرفته شود. ایمانی با تاکید بر اهمیت اجرای آبیاری تحت فشار در اراضی
هشدار! مرغداری ها، آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان را جدی بگیرند
گروه بهداشت و درمان تیتریک ، علی اصغر شریفی اظهار کرد:آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان سیستم تنفسی طیور را دچار مشکل می کند. وی خاطرنشان کرد: این درگیری تنفسی در نهایت منجر به تلف شدن طیوری که به این بیماری مبتلاشده اند، می شود. شریفی ادامه داد: برای جلوگیری از شیوع این بیماری در میان مرغداری های استان، اداره کل دامپزشکی به صورت جدی اقدامات پیشگیرانه ای را آغاز کرده است.
امامان جمعه خاش از ظرفیتهای بخش مرکزی دیدن کردند
به کار دارند. وی بیان کرد: اخیرا با حضور مهندس هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان این 23 واحد گلخانه ای با 85 میلیارد ریال اعتبار راه اندازی شد. مدیر جهاد کشاورزی خاش ادامه داد: خاش با یک هزار و 200 واحد گلخانه، بیشترین میزان تولید محصولات گلخانه ای را در سطح استان سیستان و بلوچستان دارد. طوقی اظهار داشت:در شهرستان خاش کاشت و برداشت محصولات گلخانه ای در 2 مرحله بهاره و پاییزه صورت می گیرد و سالانه در هر دوره برداشت افزون بر 20 هزار تن محصول به بازار مصرف عرضه می شود. خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است. 7310 / 6081 ...
معارفه سرپرست شبکه بهداشت دورود و مدیر عامل شرکت نفت لرستان
شهرستان دورود با بیان این که در بخش سلامت در استان لرستان با وضعیت ایده آل بسیار فاصله داریم، یادآور شد: در حوزه بهداشت و درمان نباید در حد و اندازه شهر، استان و یا کشور نگاه کرد، بلکه باید به دنبال رسیدن به سطح دنیا باشیم. وی با اشاره به برخی حاشیه سازی برخی افراد و گروه ها در پی جابه جایی برخی مدیران در حوزه بهداشت و درمان در استان لرستان خاطرنشان کرد: در شرایطی که عقیده داریم باید از