چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۱۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۰۸:۴۱

جلوگیری از ادامه فعالیت 3 واحد آلاینده در قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران به نقل از سایت اطلاع رسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران، شیدا اکار از جلوگیری از ادامه فعالیت یک واحد رنگرزی و دو واحد آبکاری آلاینده در این شهرستان خبر داد. رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قدس گفت: در راستای برخورد با واحدهای آلاینده این شهرستان، یک واحد رنگرزی و تکمیل پارچه به دلیل عدم توجه به اخطاریه زیست محیطی در شهرستان قدس و بنا به تأیید کمیته مهر و موم و فک مهر و موم اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران مهر و موم شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)