پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۲۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۰۸:۱۷

جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی قدس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری قدس، جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان قدس به ریاست سید علی اینانلو معاون سیاسی انتظامی فرماندار قدس و تعدادی از مسئولین دستگاه های اجرایی تشکیل شد. این جلسه باهدف پیگیری مصوبات پیشین و اقدامات پیشگیرانه برای ممانعت از بروز احتمالی بیماری التور، کرونا ویروس و آنفلوآنزای طیور و سایر موارد بهداشتی شهرستان قدس در محل سالن اجتماعات فرمانداری قدس برگزار شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)