دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۵۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۲۱ - ۱۱:۵۵

اوتچارف آلمانی قهرمان برترین های تنیس روی میز اروپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس ، مسابقات برتری های تنیس رو میز اروپا با حضور 16 بازیکن برتر از دو روز پیش در باکو آذربایجان آغاز و با قهرمانی نماینده آلمان به پایان رسید. در مرحله نیمه نهایی این پیکارها دیمیتری اوتچاروف آلمانی سید یک بازی ها با حساب 4 بر 3 مقابل پاناگیوتیس گیونیس از یونان به برتری دست یافت و راهی فینال شد و در دیگر دیدار این مرحله مارکوس فریتاس از پرتغال نیز با همین نتیجه سیمون گایوزی از فرانسه را شکست داد تا حریف اوتچاروف در فینال شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)