پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۱۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ورزش خوزستان ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۱۲:۱۷

مهاجم فولاد بازی با صبا را از دست داد

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان دیدار با صبای قم را از دست داد. به گزارش خوزستان اسپورت، حسین مالکی مهاجم تیم فولاد خوزستان در جریان دیدار با تراکتورسازی تبریز دچار آسیب دیدگی شد و به همین دلیل دیدار هفته نهم فولاد مقابل صبای قم را از دست داد. دیدار صبای قم و فولاد خوزستان ساعت 16:45 فردا (چهارشنبه) در استادیوم یادگار قم انجام خواهد شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)