چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۲:۰۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۱۸:۴۷

ترانزیت در گمرک از آبان ماه با دور اظهاری انجام می شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از گمرک جمهوری اسلامی ایران، ترانزیت خارجی و داخلی و کارنه تیر در گمرک از اول آبان ماه سال جاری صرفاً با دوراظهاری انجام می شود. دفتر نظارت بر ترانزیت با اعلام این مطلب افزود: از اول آبان ماه در گمرک صرفاً اظهار از راه دور برای ترانزیت خارجی و داخلی از طریق پرتال گمرک ایران و برای کارنه تیر صرفاً با TIR-EPD و از طریق پرتال TIR-EPD پذیرفته خواهد شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط