سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۲۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۲۹ - ۱۰:۴۴

زیاده خواهی وزیر امورخارجه آلمان در کنفرانس صهیونیستی مونیخ/ چرا دولتی ها ...

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از راه دانا، سابقه کنفرانس مونیخ به دوران جنگ سرد باز می گردد، این کنفرانس برای اولین بار در سال 1962 به منظور تبادل نظر میان اعضای اتحادیه آتلانتیک شمالی تشکیل شد، اما در سال های اخیر و در پی گسترش آن (به خصوص گسترش ناتو به شرق) بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. کنفرانس مونیخ در سال 1962 توسط یک ناشر و نظامی سر شناس آلمانی به نام ادوارد- هاینریش فن کلایست اشمنتسین در شهر مونیخ بنیان گذاشته شد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)