سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۲:۱۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۲۹ - ۱۳:۱۴

داوود اوغلو : کاش اسد در مسکو می ماند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، احمد داوود اوغلو نخست وزیر ترکیه اظهار داشت که برای حل بحران سوریه باید روند انتقالی متضمن برکناری بشار اسد از قدرت ایجاد شود. به نوشته العربیه، وی خبر موافقت ترکیه با روند انتقالی مشتمل بر اسد در سوریه را تکذیب کرد. داوود اوغلو درباره سفر روز گذشته رئیس جمهور روسیه به مسکو، نیز واکنش نشان داد و گفت: کاش اسد در مسکو باقی می ماند تا مردم سوریه در صلح زندگی می کردند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)