چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۱۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۷/۲۹ - ۱۳:۲۰

مونیز: ایران باید پروتکل الحاقی را تا ابد اجرا کند

وزیر انرژی آمریکا در مصاحبه ای رادیویی، درباره توافق هسته ای ایران اظهاراتی جنجالی مطرح کرد. به گزارش بی باک به نقل از فاکس نیوز، چند روز پس از "روز پذیرش" توافق هسته ای ایران، شبکه رادیویی فاکس نیوز با ارنست مونیز – وزیر انرژی آمریکا – مصاحبه ای انجام داد. مونیز خود یک فیزیکدان هسته ای است و جزء حامیان توافق هسته ای محسوب می شود. وی در این گفتگو به پرسش هایی درباره فعالیت هسته ای ایران پس از پایان اجرای توافق پاسخ داد و از چگونگی کارکرد تحریم ها و جنبه های مالی این توافق صحبت کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)