دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۰:۱۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
نواندیش ۱۳۹۳/۱۱/۲۲ - ۱۲:۰۸

حضور دکتر خاتمی در راهپیمایی 22 بهمن

یک فعال اصلاح طلب با بیان اینکه ملت ایران هیچگاه دست بسته نبوده اند، گفت: ما نباید به دست دشمنان خود که زیاده خواه هستند بهانه ای بدهیم. به گزارش فارس، محمدرضا خاتمی با حضور در میان راهپیمایان تهرانی در بیست و هفتمین فجر انقلاب اسلامی و در جمع خبرنگاران در خصوص اینکه اگر مذاکرات شکست بخورد چه کسی مقصر است، اظهار داشت: ان شاءالله شکست نخواهیم خورد و امیدواریم تیم مذاکره کننده بتواند موفق شود اما اگر مذاکرات شکست هم بخورد مقصر را آن زمان پیدا خواهیم کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)