چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۵۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بانکداری الکترونیک ۱۳۹۴/۰۸/۰۱ - ۲۰:۳۲

هشدار وزارت بهداشت به زائران عتبات در مورد وبا

معاون بهداشتی وزارت بهداشت در خصوص خطر ابتلا به وبا به زائران عتبات هشدار داد. به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک علی اکبر سیاری معاون بهداشتی وزارت بهداشت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به اینکه به عاشورا نزدیک می شویم و مردم به عتبات به ویژه به عراق می روند ما با مشکل وبا در عراق مواجه هستیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)