پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۰:۴۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۸/۰۲ - ۰۹:۰۷

50درصد اتوبوس های تهران درسن بازنشستگی

رییس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه عمر مفید 3000 دستگاه اتوبوس فعال در پایتخت به پایان رسیده، اظهار کرد: این اتوبوس های کاملاً فرسوده که حدود 50 درصد از مجموع ناوگان اتوبوسرانی تهران را تشکیل می دهند، به سن بازنشستگی رسیده اند و وقت آن فرا رسیده که جای خود را به اتوبوس های نو بدهند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)