چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۴۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
عصر ایران ۱۳۹۴/۰۸/۰۲ - ۰۹:۴۵

آغاز مرحله اول فلوراید تراپی دانش آموزان کشور

همگام با طرح ارتقائ سلامت دهان و دندان دانش آموزان سراسر کشور به منظور پیشگیری اصولی از پوسیدگی های دندانی، "وارنیش فلوراید تراپی" دانش آموزان در دومرحله از آبان ماه امسال اجرا می شود. به گزارش مهر، دکتر حمید صمدزاده رئیس اداره سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت با اعلام این خبر، گفت: طرح ارتقائ سلامت دهان و دندان دانش آموزان سراسر کشور که جمعیت هفت میلیون و هفتصد هزار نفری مقطع اول تا ششم ابتدایی تحصیلی را پوشش می دهد، شامل سه هدف اصلی آموزش، پیشگیری و درمان است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)