پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۰:۳۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
عصر ایران ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۸:۱۷

مانور قطع برق در تهران اجرا می شود

مشاور مدیرعامل و سرپرست دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل توزیع برق تهران بزرگ با اشاره به فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل از روز دوشنبه، چهارم آبان ماه اظهار داشت: این شرکت همچون سال های گذشته با همکاری استانداری تهران، شرکت توانیر و سایر سازمان های خدمات شهری نسبت به اجرای برنامه های ویژه در این هفته اقدام خواهد کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)