چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۴۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
عصر ایران ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۰:۳۲

بدون موبایلم هرگز!/ از هر 10 کاربر یک نفر نسبت به گوشی اعتیاد دارد

کاربرانی که معتاد موبایل خود هستند و نمی توانند بدون آن روزشان را به شب برسانند نه اهل دود و دم هستند و نه مشکل روانی دارند . آنها تنها قربانی تکنولوژی هستند . به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ همین چند سال پیش که هنوز اینترنت و استفاده از دستگاه های دیجیتالی مثل تبلت و تلفن هوشمند تا این حد در بین کاربران رواج پیدا نکرده بود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)