پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۱۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خوزنیوز ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۲:۲۴

سهم 60درصدی شهرداری ها از اخذ جرایم راهنمایی و رانندگی؟!

به گزارش شهرنوشت؛ برابر قانون راهنمایی و رانندگی که در سال 1389 تصویب شد، مقرر شد 60 درصد از جرایم راهنمایی و رانندگی در محدوده شهری به شهرداری ها اختصاص یابد تا شهرداری ها هم این مبلغ را جهت افزایش ایمنی و بهره وری معابر، توسعه سیستم های حمل و نقل و بهبود و روان سازی ترافیک شهری و... هزینه کنند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)