چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۲:۴۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روزنامه جوان آنلاین ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۲۰:۳۳

منصور قنبرزاده: صداوسیما یک ریال هم به فوتبال نداده

تقابل صداوسیما و فدراسیون فوتبال بر سر حق پخش تلویزیونی رقابت های لیگ برتر همچنان ادامه دارد. جام جم نشین ها به هیچ عنوان رضایت نمی دهند، حق فوتبال را پرداخت کنند و البته دست فوتبالی ها هم در این خصوص به جایی نمی رسد. منصور قنبرزاده، مدیرعامل باشگاه نفت تهران در این خصوص می گوید: صداوسیما بابت قرارداد حق پخش تلویزیون لیگ سال گذشته و امسال حتی یک ریال هم پرداخت نکرده است و ما نباید از ابتدا روی این رقم حساب می کردیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)