چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۵۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری مهر ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۰:۵۸

وجود 6 امامزاده در ملارد/تکمیل شبستان بی بی سکینه به زودی

ملارد-رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملارد گفت: بهره برداری از شبستان امامزاده بی بی سکینه(س) ملارد یکی از اولویت های عمرانی ما محسوب می شود و پروژه آن تا 22بهمن سال جاری به اتمام می رسد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)