سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۲۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
صدای ایران ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۸:۴۲

واکنش الیکا عبدالرزاقی به فیلم منتشر شده از سحر قریشی

به گزارش صدای ایران ، آن ویدئو را خودش در فضای مجازی نگذاشته است؛ یکی از دوستانش عذر می خواهم حماقت کرده و گذاشته است. نباید همگی حمله کنیم درست نیست. او عذرخواهی کرد. ما مردم مملکت حمله ایم. در مورد استفاده از فضای مجازی باید فرهنگسازی شود. اینطور نیست که امروز ما بگوییم و فرهنگش شکل بگیرد. باید از اول دبستان این اتفاق بیفتد چرا فکر می کنید ما هنرمندان باید این کار را کنیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)