چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۴۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۲:۵۷

تلف شدن 15 تُن ماهی بر اثر مسمومیت

15 تُن ماهی قزل آلا که بر اثر مسمومیت تلف شده بودند با نظارت دامپزشکی از استخرها خارج و طبق ضوابط بهداشتی دفن شدند. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ی قزوین، سلیمان زارعی رئیس دامپزشکی الموت غربی اظهار کرد: در پی اعلام مالک یکی از مزارع پرورش ماهی سردابی در بخش الموت غربی مبنی بر بروز تلفات غیرمتعارف در یکی از مزارع پرورش ماهی، کارشناسان دامپزشکی الموت غربی به محل عزیمت کرده و پس از بررسی شرایط عامل احتمالی تلفات را مسمومیت تشخیص دادند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)