علوی: نباید به خاطر یک جام سلامت افراد را به مخاطره انداخت
سایر منابع:
سایر خبرها
خرم الحسینی: بیش از 2 ماه است که بلاتکلیف هستیم
تبریز خاطرنشان کرد: فاصله امتیازی صدرنشین نمی تواند دلیلی برای معرفی آن تیم به عنوان قهرمان لیگ باشد و باید به منافع و حقوق سایر تیم ها نیز توجه شود. خودم را منت دار حمایت های محمدرضا زنوزی و مدیون فوتبال تبریز می دانم و دوست دارم تا پایان فوتبالم در این شهر بمانم. بیشتر بخوانید: علوی: نباید به بهای یک جام سلامت انسان ها را به خطر انداخت انتهای پیام/
9 باشگاه خواهان تعطیلی و 6 باشگاه در انتظار تصمیم سازمان لیگ برای ادامه لیگ/ پرسپولیس موافق بلامنازع
فوتبال قابل قبول است.حفظ سلامت افراد بر هر موضوعی اولویت دارد و نباید به بهای یک جام یا مقام، سلامت انسان ها را به مخاطره انداخت. از سویی دیگر محمد زنوزی مالک باشگاه نیز اعلام کرده با برگزاری ادامه لیگ مخالف است. نساجی مازندران؛ مخالف ادامه لیگ علی امیری مدیر عامل باشگاه نساجی با انتشار نامه ای سرگشاده به رئیس سازمان لیگ خواهان تعطیلی مسابقات شد. امیری همچنین در مصاحبه اخیرش گفت: ما صد
15 تیم راضی، پرسپولیس ناراضی!
کماکان پرسپولیس ناراضی! البته در دنیای فوتبال از پرسپولیس بدشانس تر هم پیدا می شود. انتظار سی ساله هواداران لیورپول برای فتح لیگ برتر دارد به یاس نزدیک می شود. آنها شانس مطلق فتح جام بودند با فاصله 25 امتیازی که محال است بشود آن را جبران کرد اما فوتبال یخ زد. لیگ تعطیل و آرزوها رنگ پریده شد. از چند لیگ برتر دنیا خبرهای مبنی بر آغاز تمرینات و مسابقات به گوش می رسد. بوندسلیگا و
پیروانی: پرسپولیس جام قهرمانی را می خواهد
افشین پیروانی در رابطه با نامه کانون مربیان ایران مبنی بر تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: کانون مربیان متشکل از پیشکسوتان و مربیان بزرگ است که همه آنها و نظراتشان قابل احترام است. مخاطب من کانون مربیان نیست بلکه حریفان ما در لیگ برتر است. در صحبت هایی که مطرح می شود، منافع شخصی دخیل است و هر کسی نسبت به جایگاهی که در جدول دارد اظهارنظر مطرح می کند. متاسفانه بحث هایی مطرح می شود که عادلانه
جنگ منافع در فوتبال با کلید واژه سلامت
/> 1- سیزده تیم با ارسال درخواست به فدراسیون فوتبال اعلام کرده اند که باید دیدارهای این فصل لیگ برتر نیمه تمام بماند و فدراسیون رسماً لغو کامل دیدارهای فصل جاری را اعلام کند و در مقابل 3 تیم از جمله پرسپولیس خواهان ادامه دیدارها هستند. درخواست 13 تیم، شاید در شکل و فرم از نگاه دور درخواستی عادی تلقی شود اما به نظر می رسد حقیقت ماجرا یک درخواست ساده نیست، بحث منافع فردی در میان است. 2
لغو تمام مسابقات فوتبال در پرتغال به جز لیگ برتر و جام حذفی
به گزارش وانانیوز، فدراسیون فوتبال پرتغال اعلام کرد تمام مسابقات در این کشور به استثنای لیگ برتر و جام حذفی به دلیل شیوع کرونا لغو شد. این تصمیم فدراسیون فوتبال پرتغال بعد از مشورت با دولت این کشور اتخاذ شد. همچنین فدراسیون برای جبران ضررهای مالی باشگاه های فوتبال مبلغ 1.52 میلیون یورو به آنها کمک کرد. پیش از این نیز فدراسیون فوتبال پرتغال مبلغ 2.52 میلیون یورو برای کمک به باشگاه دسته دوم تخصیص داده بود که هر باشگاه 180 هزار یورو کمک دریافت کرد.
پیروانی: دست شان به جام نمی رسد و حرف از تعطیلی لیگ می زنند
به گزارش رهیاب افشین پیروانی درباره نامه کانون مربیان فوتبال درخصوص پایان نیمه کاره لیگ نوزدهم اظهار داشت: چند نفر از اعضای این کانون، مربیان من بوده اند و نظرشان قابل احترام است. مخاطبم رقبای ما در لیگ هستند. همه بر حسب رتبه تیم خود اظهار نظر می کنند و می گویند چهار تیم اول را به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا معرفی کنید، اما راضی نیستند پرسپولیس به عنوان قهرمان معرفی شود.
ویسی: پرسپولیس می خواهد یکی بمیرد و جام بگیرند؟
به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی درباره لغو یا ادامه بازی های لیگ برتر اظهار کرد: قبل از اینکه بخواهم نظرم را راجع به تعطیلی لیگ بگویم، باید درنظر بگیریم که یک اتفاقی در دنیا افتاده و برای نخستین بار تمام جهان همسو هستند تا این دشمن(کرونا) را شکست بدهند؛ دشمنی که در جنگ فیزیکی نیست ولی در حال کُشتن آدم ها است. او ادامه داد: اگر به فکر خودمان باشیم و منافع شخصی وباشگاهمان را در نظر
ویسی: پرسپولیس می خواهد یکی بمیرد و جام بگیرند / پیروانی: پرسپولیس بیشترین ضربه را از ادامه لیگ می خورد ...
. / ورزش3 کانون مربیان اصراری به تعطیلی لیگ ندارد در این نامه که به وزیر ورزش و نوشته شده بود این کانون با برشمردن دلایلی اعلام کرده بود که از تعطیلی مسابقات لیگ برتر حمایت می کند. بیژن ذوالفقارنسب رئیس کانون مربیان در این ارتباط گفت:" ابتدا باید بگویم که ما اولین کسی نبودیم که گفتیم بازی ها نباید ادامه پیدا کند. ما خودمان در این زمینه بحثی نداریم و تنها از خواست سیزده مربی
باشگاه های ورزشی و لیگ برتر فوتبال فعلا تعطیل!
به گزارش خبرگزاری مهر ، پارسینه نوشت: لیگ برتر ایران فعلا قرار نیست برگزار شود؛ این آخرین خبر درخصوص از سرگیری رقابت های فوتبال و سایر مسابقات ورزشی است. رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد مجوزهایی که داده شده، بیان کرد: این اولین قدم در بازگشایی در شهرهای دارای وضعیت سفید بود؛ آن هم برای رشته های غیرگروهی و انفرادی. قدم اول این بود. ضمن اینکه ستاد تاکید دارد، تمام باشگاه های بدنسازی
مربی پرسپولیس: مجبورند حرف از تعطیلی لیگ بزنند !
مسابقاتشان پیروز شوند تا قهرمانی را برای چهارمین بار به دست نیاورند. اما تعطیلی مسابقات لیگ و فشاری که برخی باشگاه برای این تحقق این موضوع می آورند کمی پرسپولیسی ها را نگران کرده چرا که آن ها معتقدند در صورت پایان لیگ برتر مانند کشور فرانسه باید این تیم به عنوان قهرمان معرفی شود. با این وجود اما تعدادی از تیم های لیگ برتر با فشار زیادی به دنبال تعطیلی مسابقات هستند و در روزهای اخیر شاهد مصاحبه ها و
ادامه همکاری ماشین سازی با شیخ لاری/ سلامت افراد فدای یک جام نشود
به گزارش آمد خبر (amadkhabar.ir) : تبریز- مدیر تیم فوتبال ماشین سازی تبریز از سرگیری مسابقات لیگ برتر را نادرست قلمداد کرد و گفت: سلامت افراد فدای یک جام نشود. به گزارش خبرنگار مهر ، سید محمد علوی صبح امروز در جمع خبرنگاران در تبریز در واکنش به احتمال از سرگیری رقابت های فصل نوزدهم لیگ برتر بیان کرد: طبیعی است که در این شرایط برخی تیم ها به دنبال منافع خود باشند و ادامه
سلطانی فر: نیمه اردیبهشت درباره لیگ برتر فوتبال تصمیم گیری می شود
به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم ، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر شیوع ویروس کرونا در جهان را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: بحران کرونا ورزش در سراسر دنیا را تحت تأثیر قرار داده است تا جایی که بازی های المپیک هم به تعویق افتاد و معتبرترین لیگ ها هم از جریان افتاد. با این حال برنامه ریزی برای ورزش ادامه دارد. ما مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، مقدماتی جام جهانی فوتبال و حتی
علوی: نباید به بهای یک جام سلامت مردم را به خطر بیاندازیم/ شیخ لاری در ماشین سازی می ماند
رقابت های فصل نوزدهم لیگ برتر بیان کرد: طبیعی است که در این شرایط برخی تیم ها به دنبال منافع خود باشند و ادامه مسابقات یا لغو کامل آن را خواستار شوند، ولی ارجح تر از همه، حفط منافع عمومی است. مدیر تیم فوتبال ماشین سازی در ادامه افزود: کانون مربیان فوتبال ایران طی بیانیه ای دلایل و استدلالات خود درباره تبعات از سرگیری مسابقات لیگ برتر را اعلام کرده و به عقیده من موضع این مرجع از لحاظ تخصصی و
ذوالفقارنسب: پرسپولیسی ها بیانیه را کامل نخواندند
مربیان خارجی هستند و به خاطر وجود قرنطینه در کشورشان نمی توانند به ایران سفر کنند و به تیم خود ملحق شوند. واقعاً نمی دانم منافع چه افرادی در ادامه لیگ نهفته است؟! فصل آینده شرایط بهتر شد، مسابقات لیگ برتر برگزار می شود. اگر قرار به برگزاری لیگ باشد فرصت داده می شود تیم ها آماده شوند؟ شنیدم قرار است 3 هفته سازمان لیگ فرصت دهد تا بازیکنان آماده شوند، ولی این 3 هفته اصلاً برای آماده
عبداللهی: پول بیاید، مدیریت پارس جنوبی پاسخ تماس ها را می دهد
لیگ هستیم تا تمرینات را شروع کنیم. وی درباره آغاز مجدد رقابت های لیگ برتر فوتبال تصریح کرد: هر کسی از منافع خودش صحبت می کند، اما اگر قرار است سلامتی یک نفر هم آسیب ببیند، بهتر است مسابقات برگزار نشود. عوامل برگزاری رقابت ها، داوران و خبرنگاران هم در بازی ها دخالت دارند و ممکن است سلامت آنها به خطر بیفتد. مربی پارس جنوبی درخصوص سرنوشت لیگ نوزدهم خاطرنشان کرد: اگر برنامه ها به
اصرار باشگاه تراکتور به تعطیلی لیگ برتر
بانک ورزش - در ساعاتی که قرار است برای ادامه یا لغو مسابقات لیگ برتر فوتبال در فصل نوزدهم تصمیم گیری شود، موافقان و مخالفان نظرات خود را رسانه ای می کنند. به گزارش بانک ورزش، سهرابی سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور امروز در بیانیه ای خواهان تعطیلی لیگ برتر شد اما دقایقی پیش بار دیگر این باشگاه در بیانیه ای با عنوان فوتبال برای هیچ؟! اصرار خود را به تعطیلی مسابقات نشان داد. در
فدراسیون فوتبال اعلام کرد؛ اعتراض ایران به CAS در پرونده پاداش های کی روش
فدراسیون فوتبال اعلام کرد که با توجه به دریافت برگه دلایل صدور رای، اعتراض خود را در پرونده پاداش گرفتن کی روش به دادگاه حکمیت ورزش ارسال خواهد کرد. به گزارش وانانیوز، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، درباره انتشار مباحث مربوط به پرونده سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال بزرگسالان (کارلوس کی روش) که نزد فیفا مفتوح است، به آگاهی می رساند؛ اواخر اسفند 1398 رای کمیته وضعیت فیفا درخصوص نامبرده
معیار شایستگی تیم ها چیست؟
آی اسپورت- تمام لیگ های فوتبال دنیا این روزها بلاتکلیفی بی سابقه ای را تجربه می کنند. اخبار درباره سرنوشت مسابقات روز به روز و حتی ساعت به ساعت تغییر می کند. معادله پیچیده تر از آن است که کسی بتواند پاسخش را بداند. بازیکنان، مربیان، باشگاه ها، مدیران لیگ ها، شبکه های تلویزیونی و در نهایت دولت ها هرکدام درباره فرمول ادامه مسابقات یا تعطیلی آن صاحب نظرند و پیدا کردن راه حلی که بتواند همه را راضی
گل محمدی: تهران یکی از معدود شهر های مناسب برای برگزاری لیگ فوتبال است
گل محمدی: تهران یکی از معدود شهر های مناسب برای برگزاری لیگ فوتبال است مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران معتقد است که این استان یکی از معدود نقاط مناسب کشور برای برگزاری متمرکز لیگ برتر به حساب می آید. به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، رضا گل محمدی ، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، درخصوص پیشنهاد برگزاری 9 بازی باقی مانده از لیگ برتر
اعتراض فدراسیون ایران به CAS درپرونده پاداش کی روش
فدراسیون فوتبال اعلام کرد که با توجه به دریافت برگه دلایل صدور رای، اعتراض خود را در پرونده پاداش گرفتن کی روش به دادگاه حکمیت ورزش ارسال خواهد کرد. به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، درباره انتشار مباحث مربوط به پرونده سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال بزرگسالان (کارلوس کی روش) که نزد فیفا مفتوح است، به آگاهی می رساند؛ اواخر اسفند 1398 رای کمیته وضعیت فیفا درخصوص
ابوالقاسم پور: ادامه لیگ نوزدهم را می توانیم در دوران پسا کرونا برگزار کرد
به اینکه به دلیل ویروس کرونا ، تمامی مجموعه های ورزشی بسته است و ورزش کردن نیز ممنوع شده، در این شرایط، شروع دوباره لیگ، کار درستی نیست. ابوالقاسم پور افزود: سلامت بازیکنان و خانواده این بازیکنان، خیلی مهمتر از ورزش کردن است. به نظر من اگر شرایط همچنان بحرانی است، ادامه لیگ را درست نمی بینم. برای لغو و یا از سرگیری رقابت های لیگ برتر، باید اتاق فکر تشکیل شود
نساجی رسما خواهان تعطیلی مسابقات لیگ برتر شد
به گزارش" ورزش سه" در حالی که باتوجه به حرف های امروز رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، به نظر می رسد مسابقات لیگ بدون حضور تماشاگران بالاخره پیگیری شوند برخی از باشگاه ها خواهان تعطیلی کامل مسابقات به سبک لیگ های هلند و فرانسه هستند. در همین ارتباط علی امیری مدیرعامل نساجی طی نامه ای به حیدربهاروند سرپرست ریاست فدراسیون فوتبال خواستار تعطیلی مسابقات شد. مدیرعامل نساجی در
برگزاری لیگ برتر در تابستان به ضرر تیم ها و بازیکن هاست
رسیدن به آمادگی 75 درصد نیازمند یک تا دو ماه است. بازیکنان هر چقدر هم در خانه تمرین کنند نمی توانند آمادگی خودشان را حفظ کنند. باید با علم و دانش تصمیم گیری کنند. در این شرایط بازیکنان فقط یک ماه نیازمند تمرینات روحی و روانی هستند تا مهیای برگزاری مسابقات شوند. مربی بدنساز تیم فوتبال شهرخودرو یادآور شد: در صورت برگزاری لیگ برتر سلامت بازیکان به خطر می افتد. جدای از بحث کرونا، هر وقت که
باشگاه تراکتور خواستار لغو ادامه لیگ برتر شد/ ادامه مسابقات دروازه ورود کرونا به فوتبال ایران است
نگرانی شان را بابت از سرگیری مسابقات اعلام کرده اند. این روزها همه بی تاب شنیدن سوت آغاز مسابقات هستند، ولی به قیمت سلامت ورزشکاران؟ هرگز! مهم نیست چه کسانی در پایان فصل نوزدهم، جام قهرمانی را لمس خواهند کرد، جامی که به خاطر آن سلامت ورزشکاران و جامعه به خطر بیفتد، مگر ارزش دارد؟ باشگاه تراکتور با تأکید بر جمله ی فوتبال، فدای سلامت بار دیگر از عوامل تصمیم گیرنده درخواست دارد که تمامی جوانب موضوع و عواقب آن را مدنظر قرار داده و لیگ نوزدهم را به طور کامل لغو کنند و پیشنهاد می شود مقابل قهرمان لیگ نوزدهم، واژه ی سلامت نوشته شود. انتهای پیام/ ...
مخالفت مالک باشگاه شهر خودرو با برگزاری لیگ برتر
مالک باشگاه شهر خودرو مشهد گفت: من در همین فصل نزدیک 40 میلیارد تومان برای باشگاه پدیده هزینه کرده ام و نزدیک به 13 میلیارد تومان درآمد به دست آورده ام. به گزارش وانانیوز، فرهاد حمیداوی مالک باشگاه پدیده شهر خودرو در گفتگو با برنامه تلویزیونی "ورزش تعطیل نیست" درباره موضع این باشگاه در رابطه با ادامه دادن مسابقات لیگ برتر گفت: من امروز با مدیران عامل باشگاه های نساجی مازندران و تراکتورسازی تبریز
نظری: آقای رئیس جمهور لطفا لیگ را تعطیل کنید
به گزارش" ورزش سه" پس از آنکه رئیس جمهور در جلسه ستادمقابله با کرونا اعلام کرد که اماکن ورزشی با شرایط خاص باز خواهند شد گفته شد که مسابقات لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار خواهد شد. موضوعی که واکنش برخی از باشگاه های لیگ برتری از جمله نساجی و تراکتور را به همراه داشت. گفته می شود چهارده تیم لیگ برتری خواهان تعطیلی مسابقات هستند. مهدی نظری مهاجم تیم فوتبال نساجی نیز در این رابطه گفت:" من خواهش می کنم
یوسف نژاد: برای ادامه مسابقات فوتبال باید به خردجمعی احترام گذاشت
تهران- ایرنا- عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: فدراسیون فوتبال باید برای ادامه مسابقات لیگ برتر به خردجمعی احترام بگذارد. علی اصغر یوسف نژاد روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان باید با جدیت و آگاهی کامل پیگیر پرونده تعلیق فدراسیون جودوی ایران در دادگاه بین المللی حکمیت ورزش باشد. متاسفانه ابزارها و دست های پشت پرده ای در کار است تا نه تنها
اخبار کوتاه از فوتبال
را آرام کنند.در حال حاضر نیز جلسات یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در بیرون از باشگاه با یک شرکت برای جایگزینی اسپانسر باشگاه باعث دلخوری سرپرست باشگاه پرسپولیس که رابطه نزدیکی هم با وزیر ورزش دارد، شده است. شنیده می شود اختلاف نظر جدی بین هاشمی و رسول پناه درخصوص وضعیت اسپانسرینگ باشگاه پرسپولیس پیش آمده و این باشگاه همچنان با کارگزار خود نیز همکاری اش را ادامه می دهد.