چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۵۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۰۲:۵۸

تراکتور آماده است، اما بازی به صلاح نیست

ورزش سه: مدیرعامل باشگاه تراکتور اعلام کرد آمادگی حضور در بازی ها را دارند، اما معتقد هستند که این اتفاق به ضرر سلامت بازیکنان است. میرمعصوم سهرابی در گفت وگوی تلفنی با برنامه فوتبال برتر با بیان اینکه چندین بار به صورت رسمی و غیر رسمی موضع باشگاه تراکتور و اعلام مخالفت برای برگزاری و ادامه لیگ برتر در این شرایط را اعلام نمودیم، اظهار کرد: با وجود اینکه موافق برگزاری بازی ها بودیم، اما حالا هم تابع قانون و مقررات هستیم و با تمام قدرت تمرینات مان را آغاز کرده و در مسابقات هم شرکت می کنیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)