چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۵۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شما نیوز ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۲۰:۵۳

نظر علی دایی در مورد بازی استقلال و پرسپولیس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان این که نتیجه دربی تهران برای من اهمیتی ندارد گفت:سعی می کنیم در بازی فردا به مسائل فنی فکر کنیم و کاری به مسائلی چون داوری نداشته باشیم اما امیدواریم این قضاوت عادلانه باشد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)