چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۰۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
باشگاه پرسپولیس ۱۳۹۴/۰۸/۰۹ - ۰۰:۵۶

شاهرودی:مردم راضی به منزل رفتند/جز 10 دقیقه پرسپولیس تیم برتر بود

مقاله ها پرسپولیس نیوز : پیشکسوت پرسپولیس گفت:برانکو سریعا مهره های سرعتی خود را به زمین فرستاد و وقتی تراکم داخل محوطه جریمه استقلال را دید، تصمیم گرفت از بازی مستقیم استفاده کند. رضا شاهرودی درباره دربی 81 اظهار داشت:اهد یک بازی خوب و جذاب از سوی 2 تیم بودیم که فکر می کنم با وجود نتیجه مساوی مردم را راضی به منزل فرستاد. در 10 دقیقه اول بازی، توپ و میدان در اختیار استقلالی ها بود اما بعد از آن تقریبا در تمام دقایق بازی شاهد برتری پرسپولیس بودیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)