سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۳۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
شفقنا ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۲:۵۳

نیروهای یمنی منطقه مهم قانیه را آزاد کردند

شفقنا- رسانه های خبری به نقل از دو منبع آگاه، از به کنترل درآوردن منطقه قانیه در استان البیضاء از سوی نیروهای ارتش و کمیته ها مردمی یمن، خبر دادند. به گفته منابع خبری هدف از کنترل منطقه قانیه تشکیل جبهه ای جدید برای هموار شدن راه ورود به استان نفتی مأرب است. انتهای پیام شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام شفقنا- رسانه های خبری به نقل از دو منبع آگاه، از به کنترل درآوردن منطقه قانیه در استان البیضاء از سوی نیروهای ارتش و کمیته ها مردمی یمن، خبر دادند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)