چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۰۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۷:۴۵

بازیکنان پرسپولیس به پابوس امام رضا (ع) رفتند

به گزارش خبرگزاری فارس ، پرسپولیس در یکی از دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل پدیده مشهد به پیروزی یک بر صفر رسید. پس از پایان این مسابقه بازیکنان برای زیارت امام رضا (ع) راهی حرم این امام بزرگوار شدند تا در این سفر از فیض زیارت بهره ببرند. انتهای پیام/خ ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)