کنایه های سنگین نکونام به فرهاد مجیدی
سایر منابع:
سایر خبرها
واکنش نکونام به اتهامات تند فرهاد مجیدی
فوتبال که زحمت کشیدند از بازی فولاد تعریف کردند. او سپس در تمجید بازیکنان استقلال(و احتمالا با نقد شرایط فنی) گفت:استقلال بازیکنان بزرگی دارد که همه آنها می توانند در تیم ملی بازی کنند، امیدوارم شرایطی پیش بیاید که این تیم بتواند به عنوان مدعی قهرمانی در فوتبال ایران فعالیت کند. جمله جالب دیگر نکونام خطاب به مجیدی این بود:کار مربیگری نیاز به تلاش دارد و این نیست که دنبال فالوئر و
محمد نوازی: در استقلال هنوز عده ای دوست و دشمن شان را نشناخته اند؛ این تیم نیاز به بزرگ تر دارد
حرفی که من می زنم ناراحت نشود. عده ای هنوز دوست و دشمن خودشان را نمی شناسند. کاپیتان سابق استقلال درباره آثار عدم وجود فردی بزرگ تر کنار تیم که بازیکنان از او حرف شنوی داشته باشند، گفت: جریان یک طوری شده که سعی می کنند اطرافیان خودشان را به تیم بیاورند که روی حرفشان حرف نزند. سرمربیگری این نیست که من محمد نوازی سرمربی تیم باشم و یک سری آدم اطراف خودم جمع کنم که همه بگویند بله آقای
ادعای استقلالی ها: فرهاد مجیدی هنوز حرف نزده بود که اخراج شد
یکی از نیمکت نشینان استقلال درباره اخراج فرهاد مجیدی می گفت: شاید فرهاد مجیدی یک جا هایی از کوره در رفت و خیلی به داور اعتراض کرد، اما اگر دقت کرده باشید مجیدی هنوز حرفی نزده بود که داور او را اخراج کرد. در واقع او هیچ صحبتی انجام نداده بود و اکثر حرف ها مال وقتی بود که او اخراج شده بود. تصاویر تلویزیونی هم نشان می دهد که حرف این استقلالی درست است هرچند مجیدی باید بیشتر خودش را کنترل کند. او اگر اخراج نمی شد شاید بهتر می توانست تیمش را هدایت کند، اما یک نیمه از بازی با فولاد و کل بازی با سایپا را از دست داد. ...
افاضلی: 9 بازیکن مصدوم داریم اما نا امید نیستیم/ شکایت سیدعلی از فرهاد مجیدی به کمیته اخلاق/ سورپرایز ...
بسپاریم. وی ادامه داد: برای جبران شکست مقابل فولاد فقط یک راه وجود دارد و آن هم پیروزی در بازی بعدی مقابل سایپا است. اگر صحبتی همچنان باقی مانده باید در داخل زمین انجام بدهیم و انشاالله با دست پر از بازی با سایپا خارج می شویم. مجیدی در پایان افزود: مقابل فولاد همه دیدند که تیم ما با وجود 10 نفره شدند و حتی 9 نفره شدن خوب کار کرد. از همه بازیکنان ممنونم. آنها تلاش شان را انجام دادندو
کادرفنی مقصر باخت مقابل فولاد هستند
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فرهاد مجیدی در اولین اظهارنظر خود بعد از جنجال های دیدار استقلال و فولاد گفت: از آقای سعادتمند به خاطر حضور در تمرین امروز تشکر می کنم. چیزی که مهم است باید خیلی حرفه ای برخورد کنیم و اتفاقات رخ داده را فراموش کنیم. وی افزود: برای جبران این شکست فقط یک راه داریم و آن هم پیروزی در دیدار آینده است. تنها صحبتی که می توانیم انجام دهیم این است که روز بازی
میثم منیعی : الان فقط وقت حمایت از استقلال است
میثم منیعی در رابطه با انتقادات اخیر از فرهاد مجیدی اظهار داشت: برخی از انتقادات که نسبت به فرهاد مجیدی می شود عادلانه نیست و متاسفانه بوی تسویه حساب شخصی از آن می آید. وی افزود: این درست که استقلال در بازی مقابل فولاد خوزستان عملکرد چندان خوبی را به اجرا نگذاشت اما نباید از اشتباهات داور به سادگی گذشت. پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: بحث حمایت
مجیدی: تنها راه فراموش کردن شکست مقابل فولاد، بازی بعدی است
به گزارش وانانیوز، فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از صحبت های احمد سعادتمند با بازیکنان، ضمن تشکر از مدیرعامل استقلال برای حضور در محل تمرین، گفت: از طرف خودم و بازیکنان از شما تشکر می کنم. چیزی که اهمیت دارد، این است که خیلی حرفه ای رفتار کرده و اتفاقات بازی قبل را فراموش کنیم. اگر بخواهیم شکست بازی قبل را جبران کنیم، تنها راهش جبران در دیدار بعدی است. ما باید صحبت مان را
نامجومطلق : مجیدی قبل از بازی اسرار داشت که داور بازی استقلال عوض شود!
نامجومطلق مربی تیم فوتبال استقلال تهران : فرهاد مجیدی در دوران بازیگری خود هم دنبال حاشیه نبود و قبل بازی اتفاقاتی افتاد که او را به هم ریخت. به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، مجید نامجومطلق ، مربی تیم فوتبال استقلال تهران در ارتباط با شکست 2 بر یک استقلال مقابل فولاد و حاشیه هایی که در این بازی ایجاد شد، گفت: برخی مشکلات از زمان سفر ما به اهواز شروع شد که باید به آن اشاره
علیپور: آقا یحیی اجازه دهد پنالتی می زنم
او آرزوی سلامتی و تندرستی می کنم. نتیجه بازی با پیکان را چند چند پیش بینی می کنی؟ فوتبال قابل پیش بینی نیست. ترجیح می دهم به جای پیش بینی کردن نتیجه بازی، در زمین همه انرژی خودم را برای موفقیت بگذارم. به نظرت پرسپولیس چند درصد شانس برای قهرمانی دارد؟ در فوتبال چیزی به اسم شانس وجود ندارد. به نظرم شما باید زحمت بکشید و به اندازه تلاش و زحمتی که می کشید
روزنوشت| اولین باخت شخصی فرهاد
، چهار بار در قالب یک تمام کننده، نفراتی را به زمین استقلال گسیل داشت و بازی را هم برد! فولاد از تمام بازیکنانش بهترین بازی شان را گرفت، استقلال وریا غفوری را هم وادار کرد که نصف تکنیک و سرعت عملش را رو کند! کار جواد از فرهاد سخت تر است! جواد نشان داد خمیرش، مایه دار تر است! فعلاً باید روی نکونام، حساب بیشتری باز کرد! فرهاد باید گوش بخواباند! فعلاً... از همه طرف پیچانده می شویم
مجیدی به اندازه کی روش فرصت لازم دارد/ سال هاست که دلالان در فوتبال ایران جولان می دهند
دیدار امروز مقابل سایپا می تواند نتیجه لازم را بگیرد و امید بیشتری برای کسب سهمیه آسیایی داشته باشد. وی در ادامه با اشاره به رفتار فرهاد مجیدی در اعتراض به داور دیدار با فولاد گفت: رفتار مجیدی را تایید نمی کنم اما به او حق می دهم. او هم مثل هر سرمربی برای تیمش زحمت کشیده و روی تک تک بازیکنانش حساب کرده است. با این حال فرهاد باید صبورتر باشد و بداند که راه درازی پیش رو دارد. او باید بداند که
مقابل استقلال غیرت به خرج دادیم/ مدیران استقلال حرف بزنند جواب شان را می دهم
زد و برنامه های آمادگی جسمانی را دنبال می کرد. 12 روز در گرمای 45 درجه اهواز، صبح و بعدازظهر تمرین کردیم. در نهایت تلاش کردیم و خدا را شکر پیروز شدیم. هر کسی در حیطه کار خودش باید نظر دهد و اگر مدیران عالی رتبه باشگاه استقلال درباره فولاد صحبت کنند، بعد از مطالعه اظهار نظرها پاسخ می دهم. سعادتمند از مدیران کارکشته وزارت ورزش است که مسائل را بررسی می کند. وی درخصوص اینکه گفته شد محمد
حاجیلو:بعد از 48 سال زحمت برای استقلال مزدم را گرفتم
داده است. امروز بعد از 48 سال زحمت برای استقلال مزدم را گرفتم. حاجیلو ادامه داد: در این همه مدت بدون پول و چشمداشت برای استقلال کار کرده ام، اما امروز قداستم شکسته شد. به جرم طرفداری از استقلال دستانم دستبند را لمس کردند؛ چراکه مصاحبه کردم و گفتم آقای نکونام به خاطر شرایط استقلال به AFC شکایت نکن، البته مصاحبه مربوط به خیلی وقت پیش است و یادم نمی آید. اما من هیچ وقت به کسی تهمت نزدم، اگر
جملات جنجالی جواد نکونام
واکنش حرف ها و خداحافظی جنجالی مهدی رحمتی از تیم ملی که کی روش او را قطعی کنار گذاشت) *ممکن است خودم با رحمتی صحبت کنم چون واقعا تیم ملی به او نیاز دارد. خودم با او صحبت می کنم که به تیم ملی برگردد.(تلاش های چندباره نکونام اما نتیجه نداد چون وقتی کی روش گفت رحمتی به اردوی تیم ملی برود، او گفت در شمال است و یک روز دیرتر می تواند بازگردد. کی روش هم تصمیم گرفت او را برای همیشه کنار بگذارد
باخت ریشه دار استقلال
! آری، غرور بی دلیل! و استقلال را، گرفتار در بند تدابیر دفاعی فولاد دیدیم! تدابیری که کارآمدی داشت! برخورد اول جواد و فرهاد را جواد برد! بدجور هم! قایدی یارگیری شده بود! مطهری یارگیری شده بود! کریمی آزادی عمل و شعاع حرکتی نداشت، لاجرم اعصاب هم نداشت! مثل خود سرمربی! فولاد دنبال این بود که بازی در مدار زورورزی دنبال شود و شد! فولاد آبشک را خواسته و بابرنامه، مرد اول بازی کرد و
سرمربی استقلال | احضار فرهاد مجیدی به کمیته انضباطی
به دنبال اظهارات فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال علیه سیدمهدی سیدعلی داور دیدار فولاد خوزستان و استقلال در بازی معوقه هفته هفدهم لیگ برتر و همچنین پستی که در صفحات مجازی منتشر کرد، وی پس از بازی با سایپا در کمیته انضباطی حضور خواهد یافت.
نکته بازی
اینستاگرامی فرهاد مجیدی که در آن به صورت سربسته در مورد فساد در فوتبال ایران حرف زده بود، با واکنش های زیادی همراه شد که خیلی از آنها چندان مثبت نبود؛ به طوری که هزاران هوادار استقلال از مجیدی خواستند به جای این قبیل مبهم گویی ها روی بهبود وضعیت فنی تیم تمرکز کند. بعد هم که جواد نکونام او را به حضور گسترده در فضای مجازی و تلاش برای جذب دنبال کننده متهم کرد تا عرصه بر فرهاد تنگ تر شود. این وسط اما سوشا
فرق مجیدی با مربی خارجی رنگ چشم هایش است/ دوره باج دادن به خارجی ها باید تمام شود/ قهرمانی پرسپولیس قطعی ...
سیدمهدی سیدصالحی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا، درخصوص اتفاقات رخ داده در بازی فولاد و استقلال اظهار داشت: اگر اتفاقاتی مثل اخراج فرهاد مجیدی و علی کریمی رخ نمی داد استقلال می توانست برنده بازی با فولاد باشد اما متاسفانه همه چیز تغییر کرد. من فکر می کنم داوران در چنین شرایطی بهتر است کمی ملاحظه بازیکنان را داشته باشند چون بازیکنان به دلیل کرونا استرس زیادی دارند و باید آنها را درک
مدیر عامل استقلال: پرداختی دوم بازیکنان به زودی انجام می شود
به گزارش خبرنگار مهر احمد سعادتمند قبل از شروع تمرین عصر امروز آبی پوشان در جمع بازیکنان گفت: دوست ندارم بیش از اندازه وقت کادر فنی را بگیرم اما واجب بود دقایقی در کنار شما باشم و با هم صحبت کنیم. ما همه سوار یک کشتی شده ایم و مشکلات را باهم حل می کنیم. اگر روز چهارشنبه به اهواز آمدم دلیلم این بود که کنار شما باشم. اگر چه من در گرمای شدید اهواز زیر باد کولر نشسته بودم اما شما در زمین بازی می
شکایت داور بازی جنجالی استقلال و فولاد از فرهاد مجیدی
فرهادمجیدی سرمربی استقلال نسبت به داوری سیدعلی داشت. او بعد از اخراج مستقیم علی کریمی هافبک استقلال به درون زمین رفت و نحوه اعتراضات و حرف هایی که زد باعث شد تا داور مسابقه او را با کارت قرمز جریمه کند. مجیدی در پست اینستاگرامی اش به این موضوع اشاره کرده بود که روابط پشت پرده ای بین سیدعلی و جواد نکونام سرمربی تیم فولاد وجود دارد. این موضوع واکنش رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال را
آذری: همت و غیرت بازیکنان باعث برد فولاد شد
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ، درباره بازی پرحاشیه فولاد و استقلال گفت: حواس ما به حواشی نیست و به نحو احسن به متن پرداختیم. پروتکل های بهداشتی را به بهترین شکل رعایت کردیم و همه شاهد این موضوع بودند. اولین بازی به میزبانی ما برگزار شد و نمی خواستیم بهانه ای به دست هیچکس بدهیم. میزبانی را به بهترین شکل به جا
آذری: استقلال در دیدار مقابل فولاد خوش شانس بود
سعید آذری روز شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص حواشی پس از دیدار فولاد خوزستان و استقلال، اظهار داشت: ما کاری به حواشی نداریم. متن کار که انجام پروتکل های بهداشتی بود را درست انجام دادیم. اولین بازی بعد از تعطیلات به میزبانی ما برگزار شد ونمی خواستیم بهانه ای دست کسی بدهیم. خدا را شکر با تمهیداتی که در ورزشگاه فولاد اندیشیده شده بود این اتفاق به بهترین وجه انجام شد و تیم استقلال از نزدیک شاهد این زح
نکونام: روی مسائل فنی تیمم تمرکز دارم و دنبال فضای مجازی و فالوور نیستم/ هیچ وقت فیک نبودم و همیشه خودم ...
به گزارش ایلنا، جواد نکونام در گفتگو با برنامه شب های فوتبالی در مورد شرایط تیمش و همچنین در واکنشی کنایه آمیز به ادعاهای اخیر فرهاد مجیدی اظهار داشت: من روی مسائل فنی تیمم تمرکز دارم و به دنبال فضای مجازی و جذب فالوور و این مسائل نیستم. من خودم را از بزرگان استقلال نمی دانم ولی هوادار این تیم هستم و همیشه برایش آرزوی موفقیت دارم ولی ابایی ندارم که بگویم برای پیروزی تیمم تلاش میکنم و چه زمانی که
نکونام | کار مربی تلاش کردن برای موفقیت تیمش است.
نکونام در ابتدا گفت: کار مربی تلاش کردن برای موفقیت تیمش است.ما باید تلاش کنیم.من به دنبال فالوئر و فضای مجازی نیستم و تمام تمرکزم روی تیمم است. او این را گفت و ادامه داد: همه بازیکنان ما در این مدت تحت کنترل مان بودند.ما مثل استقلال دو تا رباط صلیبی پاره نکردیم.اگر خواستید من آمار را به شما می دهم.ما زحمت کشیدیم که بازیکن ما توانست در زمین بازی کند و دنبال امدادهای غیبی نبودیم.من خودم
اشاره به رباط های پاره و اینستاگرام؛ نکونام مجیدی را فنی زد!
بار هم تیر دروازه زدیم و یک نوبت هم استقلال توپ را از روی خط دروازه بیرون آورد. همه اینها مربوط به همان نیمه اول است که بازی 11 به 11 دنبال میشد. من معتقدم آقای حسینی اگر روز خوبش نبود ما زودتر به گل می رسیدیم. سرمربی تیم فوتبال فولاد در پایان حرفهایش را اینطور جمع بندی کرد: این در حالی است که مهاجمان استقلال جزو دو مهاجم برتر فوتبال ایران هستند که ما هردوی آنها را کنترل کردیم و بهتر