مجیدی: تنها راه فراموش کردن شکست مقابل فولاد، بازی بعدی است
سایر خبرها
افاضلی: 9 بازیکن مصدوم داریم اما نا امید نیستیم/ شکایت سیدعلی از فرهاد مجیدی به کمیته اخلاق/ سورپرایز ...
بهترین شرایط را برای خودش و تیمش رقم بزند. اولین اظهار نظر رسمی فرهاد مجیدی فرهاد مجیدی امروز در حضور احمد سعادتمند و در جلسه ای که مدیرعامل استقلال با اعضای تیم استقلال برگزار کرد، گفت: از طرف خودم و بازیکنان از مدیرعامل باشگاه تشکر می کنم که به محل تمرین آمد و حمایت کرد. همانطور که آقای سعادتمند گفت ما باید خیلی حرفه ای رفتار کنیم و اتفاقات بازی قبل را به دست فراموشی
درخواست مهم سعادتمند از بازیکنان استقلال
فولاد و مسائل داوری این مسابقه را فراموش کنند و تمام تمرکز خود را روی بازی با سایپا بگذارند. سعادتمند در صحبت هایش به بازیکنان استقلال تأکید کرد که به آن ها باور و اعتماد زیادی دارد و مطمئن است که می توانند در بازی های بعدی نتایج خوبی کسب کنند. بعد از صحبت های سعادتمند، بازیکنان هم قسم شدند در بازی های بعدی شکست برابر فولاد را جبران کنند. اگرچه استقلال بازی سختی با سایپا دارد چرا که 10 بازیکن این تیم مصدوم و محروم هستند. اگر آبی پوشان موفق به کسب برتری مقابل سایپا نشوند، از کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا جا خواهند ماند. انتهای پیام/4048/ ...
مجیدی: مربیان استقلال اشتباه کردند نه بازیکنان
احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال امروز (شنبه) در محل تمرین این تیم حاضر شد و دقایقی برای بازیکنان و مربیان استقلال به صحبت پرداخت. بعد از این که حرف های مدیرعامل آبی پوشان به پایان رسید، فرهاد مجیدی اظهار داشت: آن چیزی که برای ما اهمیت دارد، این است که حرفه ای باشیم و اتفاقات دیدار برابر فولاد خوزستان را فراموش کنیم. وی افزود: برای اینکه شکست در بازی گذشته را جبران کنیم
غلامپور: هنوز برای قهرمانی امید داریم/ باید شکست مقابل فولاد را جبران کنیم
بهزاد غلامپور در گفت وگو با میزان، درباره شکست 2 بر یک استقلال مقابل فولاد خوزستان و حواشی این دیدار، اظهار داشت: با وجود گرمای شدید هوا، بازی را خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم، اما متأسفانه اتفاقاتی افتاد که تمرکز تیم مان را به هم زد. داور با سوت هایش با حریف مدارا می کرد، اما در هر صحنه به بازیکنان ما کارت نشان می داد. وی افزود: فراموش نکردیم که این فصل چقدر اشتباهات داوری به ضرر
روشن : جواد میخواست رضایت بدهد، اصغر خودش کوتاهی کرد!
باشگاه استقلال و پیشکسوتانش خوب نیست، بلکه برای جامعه فوتبال زشت است که دو بازیکن چنین کاری باهم بکنند حالا پیشکسوت و یا در حال بازی کردن باشند! شما با نکونام یا حاجیلو صحبت نکردید ؟ اتفاقاً من ابتدا به نکونام زنگ زدم که با او صحبت کنم و به قولی به عنوان یک فوتبالیست گله کنم اما جواب تلفن من رو نداد. اما بعداً خودش با من تماس گرفت که به او گفتم تو کاپیتان تیم ملی بودی اصغر هم
فروزان: همه دیدند که در بازی استقلال و فولاد چه اتفاقاتی رخ داد
داد: پزشک ها به من گفته اند که تا 2 هفته باید استراحت کنم، اما همه سعی و تلاش خودم را انجام می دهم تا در بازی مقابل استقلال بتوانم شرایط را به گونه ای رقم بزنم که برای تیمم بازی کنم. باید صنعت نفت را ببریم دروازه بان تیم فوتبال پارس جنوبی درباره شرایط این تیم افزود: در این روز ها بازیکنان و کادر فنی پارس جنوبی با هم صحبت کردند و می دانیم که شرایط سخت است اما مهمترین نکته این است
افشاگری امید ابراهیمی درباره جنجال جدایی از استقلال
... . سوال اصلی این است که اگر استقلالی ها پیروز دیدار مقابل فولاد بودند باز هم مجیدی چنین مطالبی را منتشر می کرد؟ یا اگر سرمربی آبی پوشان به چنین اطلاعاتی دسترسی داشته چرا قبل از دیدار مقابل فولاد این مسائل را رسانه ای نکرده و یا از طریق مراجع قضایی پیگر ماجرا نشده است؟ از سوی دیگر نیز اگر موارد مطرح شده از سوی فرهاد مجیدی صحت داشته باشد باید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هرچه سریع تر نسبت به آن تشکیل
مدافع استقلال داور چهارم بازی با فولاد را تهدید کرد؟
گروه ورزش/ شهرآرانیوز ، باور کنید هر چقدر هم که سعی می کنیم دیدار عقب افتاده هفته گذشته فولاد خوزستان و استقلال تهران را فراموش کنیم، نمی شود که نمی شود! حواشی این مسابقه به قدری زیاد بود که داوود رفعتی ناظربازی مجبور شد چند برگ اضافه تر پُر کند. ناظراین مسابقه روز شنبه گذشته به سازمان لیگ رفت و گزارش مبسوطی را برای این سازمان نوشت که به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع
پیامک های مشکوک ارسالی به فرهاد مجیدی روی میز کمیته انضباطی
مسئولان باشگاه استقلال گزارش کاملی از ارسال پیامک های مشکوک به فرهاد مجیدی شب قبل از دیدار با فولاد به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کرده اند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال تهران روز چهارشنبه (چهارم تیرماه) در چارچوب رقابت های لیگ برتر به مصاف تیم فولاد رفت که در نهایت آبی پوشان با نتیجه 2 بر یک مقابل میزبان خود شکست خوردند و داور بازی علی کریمی، عارف غلامی و
بحران عجیبی که استقلال مقابل سایپا تجربه می کند ؛ یک لشگر غایب روی دست مجیدی
اسماعیلی باید اقدام کند. به هر حال استقلالی ها با یک لشگر غایب مقابل سایپا قرار می گیرند. به همه اینها باید غیبت فرهاد مجیدی روی نیمکت هم اضافه کنیم. سرمربی آبی ها که مقابل فولاد اخراج شد باید از روی سکوها دیدار فردای تیمش را دنبال کند که همین موضوع هم بر دشواری های او خواهد افزود. گفتنی است؛ دیدار استقلال و سایپا ساعت 21 دوشنبه شب در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
محمد فنایی کمک داور فینال جام جهانی 94 : اگر فرهاد مجیدی آن رفتارها را در دیدار فولاد خوزستان و استقلال ...
محمد فنایی کارشناس مطرح داوری با حضور در شبکه خبر به کارشناسی داوری دیدار فولاد خوزستان و استقلال تهران پرداخت . فنایی در بخشی در صحبت های خود ، با اشاره به اتهامات احمد سعادتمند مدیر عامل باشگاه استقلال به داور مسابقه فولاد خوزستان و استقلال تهران گفت : سعادتمند نباید در حضور بازیکنان خود از نا حقی کردن داور در حق استقلال بگوید . بازیکنان استقلال حرفه ای هستند .
پرویز برومند: فرهاد مجیدی عصبانی شد چون از باخت بدش می آید
پرویز برومند در ارتباط با حاشیه های دیدار استقلال و فولاد که با عصبانیت و اخراج فرهاد مجیدی از روی نیمکت همراه بود گفت: وقتی یک تیم در زمین مسابقه بازی می کند، طبیعتا حرکات و رفتارهای سرمربی در کنار زمین هم نقش مهمی در آرامش آن تیم دارد. با این حال فکر می کنم عصبانیت و ناراحتی مجیدی از دوست داشتن استقلال بود و دلش نمی خواست که تیمش در این بازی حساس بازنده زمین را ترک کند. استقلال از
لشکر نصفه و نیمه استقلال مقابل سایپا و حریفان راحت سپاهان و فولاد
در فوتبال باشیم. شاگردان قلعه نویی برای حفظ رتبه دومی و شانس نایب قهرمانی با تمام وجود تلاش خواهند کرد. بازی رفت دو تیم با نتیجه 2 بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. فولاد خوزستان - ماشین سازی تبریز رویای نایب قهرمانی قرمزپوشان اهواز فولاد بعد از پیروزی در مسابقه 6 امتیازی مقابل استقلال با روحیه بیشتری در تبریز به مصاف ماشین سازی خواهد رفت. تیمی که خیلی دوست نداشت مسابقات لیگ از
مجیدی به اندازه کی روش فرصت لازم دارد/ سال هاست که دلالان در فوتبال ایران جولان می دهند
منصور رشیدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی برنا درخصوص وضعیت استقلال اظهار داشت: استقلال با وجود تعطیلی 4 ماهه لیگ، مشکلاتی که کرونا برای بازیکنان و تیم ها پیش آورده و تعداد زیاد مصدومان در شرایط سختی است. این تیم مقابل فولاد تا قبل از اخراج مجیدی و علی کریمی هم داشت خوب بازی می کرد اما اتفاقات به گونه ای رقم خورد که تیم نتوانست فوتبال همیشگی خود را ارایه کند. با این حال من معتقدم این تیم در
7 اشتباه بزرگ از فرهاد مجیدی شماره 7 محبوب استقلال در دیدار با فولاد
. ظاهراً بحث مختصری هم با ناظر پزشکی پروتکل های بهداشتی این مسابقه صورت پذیرفت چرا که طرف یادآوری کرد فقط نفرات اصلی وارد رختکن استقلال شوند، اما نظر دست اندرکاران تیم مهمان چیز دیگری بود. شاید دلیل اصلی عصبانیت بازیکنان استقلال ساعاتی قبل از شروع مسابقه استوری فرهاد مجیدی و نگرانی بابت احتمال ابتلا به ویروس کرونا نباشد، اما سرمربی آبی ها می توانست تیمش را آرام کند. 3- هم صحبت شدن با بازیکن
بی تجربگی فرهاد مجیدی و رفتار غیر حرفه ای بازیکنان استقلال ، عامل اصلی شکست مقابل فولاد
1- هواداران استقلال ، آنها تشنه دیدن روی محبوب شان در مستطیل سبز بعد از 4 ماه خاکستری قرنطینه بودند.همان هایی که امید بسیار داشتند تا بعد از وقفه چند ماهه، فرهاد مجیدی بتواند امتیازات رفته را جبران کند و تیمش را با پیروزی مقابل فولاد، به کورس بازگرداند. اما آنچه لب کارون برای آبی ها رخ داد نه تنها یک کابوس تمام عیار بود بلکه حالا این سوال مهم مطرح است آیا مجیدی جوان قادر به بازگرداندن این قطار
کادرفنی مقصر باخت مقابل فولاد هستند
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فرهاد مجیدی در اولین اظهارنظر خود بعد از جنجال های دیدار استقلال و فولاد گفت: از آقای سعادتمند به خاطر حضور در تمرین امروز تشکر می کنم. چیزی که مهم است باید خیلی حرفه ای برخورد کنیم و اتفاقات رخ داده را فراموش کنیم. وی افزود: برای جبران این شکست فقط یک راه داریم و آن هم پیروزی در دیدار آینده است. تنها صحبتی که می توانیم انجام دهیم این است که روز بازی
مدیر عامل استقلال: پرداختی دوم بازیکنان به زودی انجام می شود
تاکید کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا همه مشکلات استقلال زودتر حل شود. در پایان صحبت های سعادتمند، فرهاد مجیدی هم صحبت های کوتاهی انجام داد و گفت: از طرف خودم و بازیکنانم از شما تشکر می کنم. ماباید حرفه ای تر برخورد کنیم. بازی چهارشنبه را فراموش کرده ایم و تلاش می کنیم خود را آماده دیدار برابر سایپا کنیم. بازیکنان من همه زحمت کشیدند. اگر چه ما 9 نفره شدیم و شکست را پذیرفتیم
ماجرای پیام جنجالی که برای فرهاد مجیدی فرستاده شد
رویداد24 سعید رمضانی، سرپرست تیم فوتبال استقلال پس از دیدار با فولاد خوزستان، اعلام کرد که شب قبل از بازی پیامک های مشکوکی برای فرهاد مجیدی در خصوص قضاوت سیدمهدی سیدعلی ارسال و همین مسئله باعث به وجود آمدن ذهنیت برای سرمربی استقلال شد. پیگیری ها نشان می دهد، پیامی که به فرهاد مجیدی رسیده، صوت بوده و شخص ارسال کننده فرد نزدیک به سرمربی استقلال است. در این پیام، فرد مذکور ادعا می کند که
اولین اظهارنظر رسمی فرهاد مجیدی بعد از حواشی اخیر
به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی امروز در حضور احمد سعادتمند و در جلسه ای که مدیرعامل استقلال با اعضای تیم استقلال برگزار کرد، گفت: از طرف خودم و بازیکنان از مدیرعامل باشگاه تشکر می کنم که به محل تمرین آمد و حمایت کرد. همانطور که آقای سعادتمند گفت ما باید خیلی حرفه ای رفتار کنیم و اتفاقات بازی قبل را به دست فراموشی بسپاریم. وی ادامه داد: برای جبران شکست مقابل فولاد فقط یک راه وجود دارد
نکونام: روی مسائل فنی تیمم تمرکز دارم و دنبال فضای مجازی و فالوور نیستم/ هیچ وقت فیک نبودم و همیشه خودم ...
به گزارش ایلنا، جواد نکونام در گفتگو با برنامه شب های فوتبالی در مورد شرایط تیمش و همچنین در واکنشی کنایه آمیز به ادعاهای اخیر فرهاد مجیدی اظهار داشت: من روی مسائل فنی تیمم تمرکز دارم و به دنبال فضای مجازی و جذب فالوور و این مسائل نیستم. من خودم را از بزرگان استقلال نمی دانم ولی هوادار این تیم هستم و همیشه برایش آرزوی موفقیت دارم ولی ابایی ندارم که بگویم برای پیروزی تیمم تلاش میکنم و چه زمانی که
واکنش مدیرعامل فولاد به فرهاد مجیدی: برایم مهم نیست/ باید بیانیه استقلال را بخوانم
زمانی اظهار نظری کرد، نباید انتظار داشته باشد؛ اگر طرف او مدیرعامل یا مربی جای دیگری است، تسلیم شود و دستانش را بالا ببرد. ما باید نانی که به خانه می بریم حلال باشد. هرجا باش با همین روحیه مبارزه می کنم. فولاد الان اولویت اول و آخر من است. بردی که مقابل استقلال گرفتیم، نان همت و غیرت بچه ها بود. مبارزه کردیم و بردیم. مسائل حاشیه ای هم در فضای مجازی است و نمک کار است. حوصله هم ندارم به این صحبت ها
مجیدی در متن حاشیه
مطرح کرد که پرسپولیس در هفته بعد، با پیروزی برابر پارس توانست با چهار امتیاز اختلاف نسبت به استقلال، قهرمان لیگ برتر شود. اما هر کس که این صحبت ها فراموش کرده و یا آن را نشنیده، فکر می کند که کی روش بعد از باخت به عراق در جام ملت ها زده باشد. فرهاد مجیدی بدون هیچ سابقه مربی گری، صرفا به دلیل محبوبیت، جانشین شفر در استقلال شد و بعد از هدایت استقلال در چند بازی انگشت شمار، هدایت تیم ملی
هیچ وقت فیک نبودم و همیشه خودم بودم/ به دنبال فالوئر و محبوبیت در فضای مجازی نیستم
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، فرهاد مجیدی پس از شکست استقلال در خانه فولاد خوزستان که به زعم او با اشتباهات داوری همراه بود با انتشار پستی در اینستاگرام به نوعی اتهاماتی را به جواد نکونام و داور مسابقه منتسب دانست. البته او حرفی از شخصی نزده است. سرمربی تیم استقلال نوشت: ویلای امیردشت...! کار در شهرداری تهران به کمک آقای فامیل...! عضو رایگان مدرسه فوتبال...! معرف ویزای
کنایه های سنگین نکونام به فرهاد مجیدی
/> بیشتر بخوانید: خشم مهار نشدنی فرهاد مجیدی+عکس هوداران ما فوتبال می فهمند و متوجه می شوند. در این چند روز بزرگان فوتبال، باز هم تاکید می کنم بزرگان فوتبال همه از فوتبال فولاد لذت بردند. تمام حرف های من برای زمانی است که 11 به 11 بودیم. آن هم مقابل تیم بزرگ استقلال. استقلال تیم با شخصیتی است و مخصوصا اینکه آقای استراماچونی سیستم مناسبی را پیاده کردند و هنوز هم با همان سیستم بازی می کنند
مجیدی بعد از حواشی اخیر: مقصر من هستم!
ورزش سه: سرمربی استقلال در جمع بازیکنان این تیم صحبت هایی را درباره حواشی روزهای اخیر انجام داد. فرهاد مجیدی امروز در حضور احمد سعادتمند و در جلسه ای که مدیرعامل استقلال با اعضای تیم استقلال برگزار کرد، گفت: از طرف خودم و بازیکنان از مدیرعامل باشگاه تشکر می کنم که به محل تمرین آمد و حمایت کرد. همانطور که آقای سعادتمند گفت ما باید خیلی حرفه ای رفتار کنیم و اتفاقات بازی قبل را به دست فراموشی بسپاریم. ...
جمله ای که باعث اخراج فرهاد مجیدی شد
به گزارش تیترامروز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ چهارشنبه شب شاگردان فرهاد مجیدی در یک بازی جنجالی که در آن دو بازیکن و سرمربی استقلال اخراج شدند با نتیجه 2 یک از فولاد خوزستان شکست خوردند. فرهاد مجیدی در این دیدار به شدت نسبت به عملکرد داور معترض بود و صحبت های او باعث اخراجش شد. مجیدی چه جمله ای بر زبان آورد که اخراج او را به دنبال داشت؟ سرمربی استقلال گفت