پایان لیگ برتر فوتبال بانوان با قهرمانی بم
سایر منابع:
سایر خبرها
مقام دهمی لران زاگرس در لیگ برتر فوتبال بانوان
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، با اعلام گلاره ناظمی مسئول لیگ برتر فوتبال بانوان ، پس از ماه ها تعطیلی مسابقات دسته برتر فوتبال بانوان ، بدلیل شیوع بیش از پیش ویروس کرونا ، این رقابت ها با قهرمانی تیم شهرداری بم برای سومین بار به کار خود پایان می دهد و در هفته های پایانی برگزار نخواهد شد. بدین ترتیب تیم شهرداری بم با 54 امتیاز ، وچان کردستان با 48 و
فراز و نشیب هایی از نتایج تیم های فوتبال بانوان در فصلی که گذشت
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، لیگ برتر فوتبال بانوان در فصل گذشته با حضور 14 تیم از شهر های مختلف کشورمان کارش را آغاز کرد و با قهرمانی تیم شهرداری بم نیم فصل اول را به پایان رساند. ادامه رقابت ها در نیم فصل دوم بدون هیچ مشکلی آغاز شد، اما تنها چهار هفته به پایان رقابت ها باقی مانده بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا این بازی لغو شد. اینک بعد از گذشت حدود 6 ماه
وچان کردستان نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان شد
این استان در رقابت های لیگ برتر بانوان با کسب 48 امتیاز پس از تیم شهرداری بم با 54 امتیاز به عنوان نایب قهرمانی این مسابقات دست یافت و شهرداری سیرجان نیز با 41 امتیاز مقام سوم را به خود اختصاص داد. همچنین سمیه خرمی بازیکن تیم وچان کردستان به عنوان خانم گل این دوره از مسابقات لیگ برتر معرفی شد، در مورد فصل آینده مسابقات لیگ برتر بانوان با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا هیات رییسه سازمان لیگ
چهارمی و هشتمی اصفهانی ها در فوتبال بانوان/ بازیکن سپاهان خانم گل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، لیگ برتر فوتبال بانوان نیز مانند سایر لیگ های ورزشی پس از شیوع ویروس کرونا و از تاریخ 4 اسفند ماه تعطیل شد و ادامه برگزاری مسابقات در هاله ای از ابهام قرار گرفت. بعد از این که مشخص شد لیگ برتر فوتبال آقایان قرار است از سر گرفته شود، صحبت هایی زیادی در مورد این که چرا تکلیف لیگ بانوان مشخص نمی شود، زده می شد و البته اکثر تیم ها خواهان برگزار نشدن لیگ
سمیه خرمی خانم گل لیگ برتر فوتبال بانوان کشور شد
به گزارش خبرنگار مهر ، پس از اعلام رسمی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال مبنی بر به اتمام رسیدن لیگ برتر فوتبال این فصل، سمیه خرمی بازیکن باشگاه وچان کردستان با به ثمر رساندن 27 گل تا پایان هفته هجدهم بعنوان خانم گل لیگ برتر فوتبال بانوان فصل 99-98 معرفی شد. گفتنی است با توجه به درخواست باشگاه های حاضر در مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان از سازمان لیگ مبنی بر اتمام مسابقات لیگ و همچنین تصویب
فاطمه صادقی، کاپیتان وچان
به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، تیم وچان کردستان در دوره کنونی لیگ برتر فوتبال بانوان پس از تیم شهرداری بم به عنوان نایب قهرمان معرفی شد. نایب قهرمانی این تیم به خاطر حضور بازیکنان تاثیرگذاری، چون فاطمه صادقی است. فاطمه صادقی دختر 33 ساله کردستان از 16 سال پیش در تیم های ون کردستان، تربیت کردستان، چیلان سازه کرد کردستان، بنتا آبیدر، همیاری ارومیه، شهرداری سنندج، راه یاب ملل سنندج و وچان
خواجوی: از اول هم موافق پایان لیگ برتر فوتبال بانوان بودم/ تصمیم جدی برای ماندن یا رفتن از وچان نگرفته ام
بانوان اتفاقات بدتری رخ می دهد. من از همان اول گفتم که جدول مسابقات با قهرمانی شهرداری بم، نایب قهرمانی وچان کردستان و سومی شهرداری سیرجان خاتمه پیدا کند که خدا را شکر همین اتفاق رخ داد. دروازه بانوان تیم فوتبال وچان کردستان درباره نایب قهرمانی این تیم اظهار داشت: در مسابقات سال گذشته افتخارات تیمی و انفرادی زیادی را با تیم وچان کردستان کسب کردم و خدا را شکر یک فصل خوب ورزشی را پشت
پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان کردستان به مناسبت نایب قهرمانی بانوان تیم فوتبال وچان در لیگ برتر
قالب تیم فوتبال "وچان" شایستگی ها و توانایی های خود را بر همگان نمایان ساختند و نام کردستان را دوباره طنین انداز میادین ورزشی کردند. اینجانب کسب جایگاه نایب قهرمانی بانوان تیم وچان کردستان در لیگ برتر را به تمامی اعضای این تیم، کادر فنی، اسپانسر دلسوز، جامعه ورزش به ویژه ورزشکاران رشته فوتبال استان کردستان تبریک عرض نموده و از خداوند منان سربلندی ورزشکاران و جوانان کردستانی در تمامی عرصه ها را خواستارم.
کنفدراسیون فوتبال آسیا: پرسپولیس یک گام تا قهرمانی
/> اما با وجود اینکه رونمایی از قهرمان فصل آتی فوتبال مردان ایران به هفته بعد موکول شد، تیم شهرداری بم در فوتبال زنان موفق شد برای سومین فصل متوالی عنوان قهرمانی لیگ را از آن خود کند. شهرداری بم با 54 امتیاز و 6 امتیاز بالاتر از تیم وچان کردستان قهرمان شد و تیم شهرداری سیرجان هم در این رقابت ها سوم شد.
جعفری زاده: زحمات زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر فوتبال بانوان کشیدیم
. بازیکن تیم شهرداری بم در ادامه گفت: من با تیم شهرداری بم قرارداد سه ساله دارم، اما هنوز صحبتی در خصوص فصل آینده نشده است. هنوز زمان جذب بازیکن برای باشگاه نرسیده است. یکی از مسائل مهم در لیگ برتر فوتبال بانوان که نیاز به توجه دارد این است که بازی های فوتبال بانوان آنالیز نمی شود و خیلی از بازیکنان به خاطر دیده نشدن و آنالیز نشدن شناخته نمی شوند. باید از طرف فدراسیون آنالیزور ها و سرمربیان تیم ملی بیایند و بازی ها را ببینند و نسبت به رقابت ها تصمیم گیری کنند. بیشتر بخوانید پرداختی تیم فوتبال بانوان ملوان در ایام قرنطینه انتهای پیام/ ...
جعفری: حفظ قهرمانی در هفت سال متوالی سخت است
مرضیه جعفری ، پس از اعلام قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار داشت: تیم ها از مدت ها قبل با سازمان لیگ فوتبال مکاتبه کرده و خواستار پایان مسابقات شدند که مسئولان بالاخره تصمیم گرفته و نتیجه را اعلام کردند. خوشحالم که بالاخره تلاش ها نتیجه داد. وی افزود: می دانم ناظمی مسئول برگزاری مسابقات بانوان سازمان لیگ واقعا تلاش کرد و سیاست هایی وجود داشته که دیر تصمیم گیری و اعلام شود، چون
شهرداری بم قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان معرفی شد
/> به این ترتیب تیم شهرداری بم به عنوان قهرمان، وچان کردستان نایب قهرمان و شهرداری سیرجان به مقام سوم معرفی می شوند. در مورد فصل آینده مسابقات لیگ برتر بانوان با توجه به شرایط انتشار ویروس کرونا هیئت رئیسه سازمان لیگ تصمیم گیری خواهد کرد. انتهای پیام/
مطالبات اعضای تیم فوتبال بانوان سپاهان پرداخت شد
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، لیگ برتر فوتبال بانوان با چهار بازی کمتر و قهرمانی شهرداری بم به کار خود پایان داد. تیم سپاهان اصفهان با هدایت بیان محمودی در جایگاه چهارم رقابت های این فصل قرار گرفت و هاجر دباغی با به ثمر رساندن 27 گل به عنوان خانم گل این رقابت ها انتخاب شد. پس از اعلام پایان مسابقات باشگاه سپاهان قرارداد بازیکنان تیم فوتبال بانوان را به طور کامل تسویه کرد. بیشتر بخوانید پرداختی تیم فوتبال بانوان ملوان در ایام قرنطینه انتهای پیام/ ...
تیم فوتبال شهرداری بم قهرمان لیگ برتر بانوان شد
به گزارش خبرنگار مهر ، پس از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان، سرانجام مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ پایان رقابت های لیگ را اعلام کردند و تیم شهرداری بم با کسب 54 امتیاز به عنوان تیم صدرنشین به مقام قهرمانی رسید. تیم های وچان کردستان و شهرداری سیرجان نیز به ترتیب در رده های دوم و سوم ایستادند. کد خبر 4976732 ساناز سلیمان آبادی
سمیه خرمی خانم گل مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور شد
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج ، در پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور فصل 99-98، سمیه خرمی بازیکن تیم باشگاه وچان کردستان با به ثمر رساندن 27 گل تا پایان هفته هجدهم، عنوان خانم گل این رقابت ها را به خود اختصاص داد. سمیه خرمی، بازیکن لیگ برتر تیم وچان کردستان در گفت وگو با خبرنگار تسیم با بیان اینکه در حالی که 4 هفته از لیگ برتر فوتبال بانوان کشور مانده، با 27 گل خانم گل
از ماجرای بازی بم با 12 بازیکن مبتلا به آنفولانزا تا گریه در رختکن!
به گزارش اصلاحات نیوز؛ با اعلام مسئول کمیته مسابقات فوتبال زنان، پرونده لیگ برتر فوتبال زنان در سال 98 بسته شد و تیم شهرداری بم با 54 امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد. این هفتمین قهرمانی پرافتخارترین تیم فوتبال زنان ایران است. مرضیه جعفری سرمربی، شهرداری بم پس از اعلام قهرمانی در لیگ برتر به تلاش بازیکنان و عوامل تیم خود اشاره کرد و به ایسنا گفت: هفت قهرمانی، یک نایب قهرمانی و دو
اخبار کوتاه
با توجه به اعلام سازمان لیگ پایان مسابقات فوتبال بانوان اعلام و شهرداری بم قهرمان شد. به گزارش فارس، به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان از سال گذشته نیمه تمام ماند تا برای برگزاری مجدد بازی ها شرایط بررسی شود. به دلیل افزایش شمار مبتلایان به کرونا سازمان لیگ تصمیم گرفت پایان لیگ فوتبال بانوان را اعلام کند. براین اساس شهرداری بم که با اختلاف در صدر جدول
زمان مسابقات والیبال ایران در المپیک توکیو/ پایان لیگ برتر فوتبال بانوان با قهرمانی بم/ تعلیق همه ...
لزوم برگزاری یونیورسیاد در سال آینده، هیچ کدام از مسابقات 2020 به 2021 موکول نخواهد شد و در واقع تمام مسابقات اعلام شده در تقویم 2020 بطور کامل تعلیق شده است. پایان لیگ برتر فوتبال بانوان با قهرمانی بم پس از ماه ها بلاتکلیفی لیگ برتر فوتبال بانوان بالاخره مسئولان فدراسیون فوتبال در مورد سرنوشت مسابقات تصمیم قطعی گرفتند و پایان لیگ را اعلام کردند. به این ترتیب، شهرداری بم کرمان
سرنوشت کفش طلای لیگ بانوان چه شد؟
به گزارش "ورزش سه" در حالی که هفته گذشته گمانه زنی درباره انتخاب قهرمانی شهرداری بم در دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال بانوان، پس از تعطیلات و وقفه چهار ماهه کرونایی انجام گرفت، امروز به صورت رسمی گلاره ناظمی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان نیمه تمام ماندن لیگ و قهرمانی شهرداری بم را تایید و اعلام کرد؛ قهرمانی که بدون تحمل حتی یک شکست و تساوی به دست آمده و با 18 پیروزی متوالی به ثبت
تیمی که شایسته هت تریک قهرمانی بود (گزارش)
به گزارش "ورزش سه" لیگ برتر فوتبال بانوان موسوم به لیگ کوثر از سال 1386 آغاز به کار کرد و هر چند از همان ابتدا چندان به لحاظ کیفیتی، مسابقات توازن نداشت و دیدارهای یک طرفه ای را شاهد بودیم اما با گذر زمان تعداد مدعیان برای قهرمانی بیشتر و بیشتر شد تا این که رقابت تنگاتنگی میان دو یا سه تیم در سالهای اخیر شکل گرفته است اما همچنان یک تیم قدرت خود را بر همگان نمایان ساخته است. در لیگ
شهرداری بم قهرمان فوتبال بانوان ایران شد
به گزارش ورزش سه، با اعلام گلاره ناظمی مسئول برگزاری رقابت های فوتبال بانوان ایران، عنوان قهرمانی لیگ فوتبال بانوان در سال جاری به شهرداری بم رسید تا این تیم برای سومین سال متوالی عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کند. بمی ها بالاتر از وچان کردستان و شهرداری سیرجان به این عنوان دست یافتند تا سومین قهرمانی متوالی را جشن بگیرند. البته شهرداری بم در یک دوره چهار ساله
پرونده لیگ فوتبال زنان با قهرمانی شهرداری بم بسته شد
گلاره ناظمی مسوول برگزاری مسابقات فوتبال زنان در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: امروز از سازمان لیگ با من تماس گرفتند و گفتند که مصوبه تعطیلی چهار دیدار پایانی لیگ برتر فوتبال زنان به تایید نهایی رسیده است. در نهایت شهرداری بم به عنوان قهرمان، وچان کردستان نایب قهرمان و شهرداری سیرجان در جایگاه سوم لیگ برتر قرار گرفتند. همچنین مرضیه جعفری سرمربی شهرداری بم نیز امروز (شنبه) به خبرنگار
پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان/شهرداری بم قهرمان شد
به گزارش وانانیوز، به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان از سال گذشته نیمه تمام ماند تا برای برگزاری مجدد بازی ها شرایط بررسی شود. به دلیل افزایش شمار مبتلایان به کرونا سازمان لیگ تصمیم گرفت پایان لیگ فوتبال بانوان را اعلام کند. براین اساس شهرداری بم که با اختلاف در صدر جدول قرار دارد توانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. در لیگ برتر فوتبال بانوان 12
پایان لیگ برتر فوتبال بانوان ایران و نائب قهرمانی وچان کردستان
پرونده لیگ برتر فوتبال بانوان در سال 98 سرانجام بسته شد و سازمان لیگ فوتبال ایران، شهرداری بم را قهرمان و وچان کردستان را نائب قهرمان این رقابت ها معرفی کرد. به گزارش یاریزان؛ گلاره ناظمی مسئول برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال زنان ایران با اعلام قهرمانی شهرداری بم پرونده لیگ دوازدهم کوثر را مختومه اعلام کرد. این تصمیم در حالی گرفته شده است که لیگ برتر فوتبال بانوان زمستان 98
رسمی؛ پایان لیگ کرونایی فوتبال زنان پس از 146 روز بلاتکلیفی
زهای 48 و 41 در جایگاه دوم و سوم قرار گرفته بودند. پس از کش و قوس های فراوان و با تاخیر 146 روزه سرانجام پرونده لیگ فوتبال زنان بسته شد. بخوانید: تاریخچه لیگ فوتبال بانوان کوثر + قهرمان ها برچسب ها: سینا بوشهر شهرداری سیرجان ملوان بندرانزلی ذوب آهن اصفهان شهرداری بم آذرخش زاگرس شیراز وچان کردستان همیاری ارومیه پالایش گاز ایلام آویسا خوزستان سپاهان اصفهان هیات فو
تکلیف نامشخص نماینده خوزستان در لیگ بانوان
خوزستان اسپورت- ناتمام ماندن لیگ برتر فوتبال بانوان ایران باعث نامشخص بودن وضعیت تنها نماینده خوزستان در این مسابقات شد. به گزارش خوزستان اسپورت، با توجه به ادامه شیوع ویروس کرونا در شهرهای مختلف ایران، فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت لیگ برتر فوتبال بانوان را در فاصله 4 هفته مانده به پایان این مسابقات مختومه اعلام کند. با سپری شدن 18 هفته از این مسابقات و در حالی که 4 هفته