پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۷:۳۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بویر نیوز ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۸:۵۹

اظهارنظر تند وزیر احمدی نژاد علیه دولت روحانی

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز (BoyerNews.com) : محمد سلیمانی که در دولت دهم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بود، در نطق میان دستور خود از عبارات تندی علیه دولت یازدهم استفاده کرد. این نماینده عضو جبهه پایداری در بخشی از نطق خود با اشاره به 13 آبان اظهار کرد : تا ملت ایران زنده است، شعار مرگ برآمریکا ادامه خواهد داشت تا نابودی نظام سلطه فرا برسد و جهان از شر استکبار نجات پیدا کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)