چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۳۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۱:۱۹

مانور نظامی پاکستان در اقیانوس هند با سلاح های چینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس به نقل از دیلی پاکستان ، نیروی دریایی پاکستان مانور نظامی سی اسپارک 2015 را در سواحل کراچی و آبهای اقیانوس هند آغاز کرده است. هدف از این مانور بالا بردن توان دفاعی پاکستان با استفاده از سلاح های تولید چین می باشد. دریادار کلیم شو کت فرمانده عملیاتی نیروی دریایی پاکستان در این زمینه گفت: هدف از برگزاری مانور نظامی سی اسپارک نه تنها بالا بردن توان دفاعی کشور است بلکه می خواهیم با امن کردن مسیرهای دریایی موانع کریدور اقتصادی چین و پاکستان را برطرف کنیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط