چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۴۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۲:۳۱

امنیت پایدار در خرم آباد حاکم است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم آباد، یحیی عیدی بیرانوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم آباد از زحمات و تلاش شبانه روزی سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان و کارکنان این فرماندهی از امنیت پایدار در لرستان تقدیر و تشکر کرد. این مسئول افزود: ارتقای امنیت در لرستان بیش از گذشته بوده و این امنیت پایدار باعث بالا رفتن احساس امنیت مردم در استان شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)