چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۰۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۳:۳۱

گاز جان دو برادر را در سلطانیه زنجان گرفت

زنجان -ایرنا- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان، گفت: دو برادر شاغل در گاوداری واقع در مسیر روستا ویر ازتوابع شهرستان سلطانیه براثر استنشاق گاز CO جان خود را از دست دادند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)