پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۱۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۲۰:۴۹

عمران زاده: به دنبال راه یافتن به آسیا هستیم/ بازی دربی به ما فشار آورده ...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، در مرحله یک هشتم جام حذفی استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان رفت و در پایان این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود آبی پوشان پایتخت تمام شد. حنیف عمران زاده بازیکن تیم استقلال در پایان این دیدار اظهار داشت: امروز بازی خوبی هر دو تیم به نمایش گذاشتند. یک ذره ما نسبت به دربی خسته بودیم؛ چراکه دربی به همه ما فشار آورده بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)