پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۱:۵۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۵:۵۳

محمدی از سوی خاکپور به اردوی تیم ملی امید دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس ، میلاد محمدی بعد از اینکه امروز از سوی کارلوس کی روش کنار گذاشته شد با درخواست محمد خاکپور سرمربی تیم ملی امید به اردوی این تیم در امارات دعوت شد. مسئولان تیم ملی امید در تلاش هستند تا او را در روز یکشنبه به اردوی تیم در امارات بفرستند. خاکپور در این ارتباط اعلام کرد: با توجه به اینکه میلاد بازیکن ارزشمندی است او می تواند به تیم المپیک کمک شایانی کند و با توجه به اینکه او از اردوی تیم ملی بزرگسالان کنار گذاشته شد خواهان حضور او در اردوی تیم ملی امید هستیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)