چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۴:۱۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۱۱:۵۵

نمایشگاه آثار نقاشی 3 هنرمند نوشهری برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نوشهر صبح امروز در حاشیه برپایی این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این نمایشگاه که با آثاری از خانم ها مینا افشار ، کبری خزائی و سارا نصری برگزار شد بیش از 60 اثر هنری به نمایش درآمد، مورد توجه و استقبال بازدیدکنندگان و علاقه مندان به هنرهای تجسمی قرار گرفت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)