سایر خبرها
توصیه قطبی به هواداران پرسپولیس
به گزارش مشرق ، افشین قطبی، سرمربی سابق تیم ملی و پرسپولیس، مدتی را در تیم شیمیزو ژاپن مربیگری کرد. برای دو بازی هم به عنوان دستیار تیم ملی، کوراچائو را در دو بازی رفت و برگشت مقابل السالوادور در مقدماتی جام جهانی2018 همراهی کرد. کوراچائو اولین سابقه مربیگری در منطقه کونکاکاف محسوب می شد اما قطبی این روزها مشغول استراحت است. آخرین تجربه مربیگری شما انجام دو بازی به عنوان دستیار کلایورت
ستاد مبارزه با چرندیات (6)
مستندات آن ها را برای شما تحلیل کنیم تا شاید قدم کوچکی در مسیر آگاه سازی مخاطبان عزیز باشد و باعث شود مِن بعد هر چیزی را که در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی دیدیم، سریع باور نکنیم. جدا از این گونه موارد، سعی در معرفی تکنیک های مبارزه با شایعات و مغالطه ها را در این سری مطالب داریم. با ما همراه باشید. ****** سوژه اول؛ انتقال انرژی مقدس از راه پا! این عکس ها فقط نوعی
بابک زنجانی: اگر اذیت کنید منم اذیت می کنم
حقوقی نفت می گوید که وظیفه ما نیست شماره حساب بدهیم، وظیفه بدهکار است که شماره حساب بدهد.( قسمت آخر گفته هایش همراه با خنده بود) وی افزود: من دستم بالاست، شما راست می گویید، روی هوا که نمی شود کاری انجام داد، همه اش با مصاحبه مطالب را می گویید، من در روز اول دفاعیات گفتم شاید طرف مقابل قوی تر از شماست. منظورم کار سیاسی نبود، اگر این را گفته ام و مطرح کرده ام که من قوی تر هستم شاید چیزی
قلعه نویی: فوتبال ایران دست گروهی است که مقامات هم از آنها می ترسند!
ایرانی باید از شغل اولش مرخصی بگیرد و از چند کانال عبور کند تا بتواند یک مسابقه را قضاوت کند اما اگر به جای هفته ای دو روز هفته ای 5 روز تمرین و مطالعه داشته باشد قطعا شرایط بهتری در مسابقات خواهد داشت. یکی از این راهکارها همان اختصاص درصدی از فروش بلیت هفتگی به داوران است. قطعا هم شرایط آنها بهتر می شود وهم تمرکز بهتری خواهند داشت. من از شما سوال می پرسم مگر می شود یک داور 6 ماه حقوق نگیرد و
فیلم داوری ها را AFC می فرستیم/شکایت ژوزه به دست مان می رسد
را سه میلیون جریمه کردند. عبدی تاکید کرد: بعضی ها در کنار زمین به داور وسط، داور کنار و داور چهارم اعتراض می کنند، فریاد می زنند اما هیچ اتفاقی نمی افتد. باید وحدت رویه ای برای اعمال قوانین وجود داشته باشد. نباید دوگانه رفتار کنیم. تمام مردم عزیز این حق را دارند که اعتراض کنند. ما پیگیری ها را انجام می دهیم و وزارت ورزش هم این کار را می کند. چرا اشتباهات فقط علیه ماست؟ تا مشخص شدن این
دبیری: رقابت باکفاشیان سخت است/تیم ملی به جام جهانی صعود می کند
کرد: بنده بسیار امیدوارم که تیم ملی ما می تواند دوباره به جام جهانی صعود کند، زیرا ابزار، پتانسیل و استعداد لازم برای چنین موفقیت بزرگی را داریم. این تیم اگر درست حمایت شود، برنامه ریزی مناسب داشته باشد و بدشانسی نیاورد، حتما به جام جهانی خواهد رفت. اشتباهات داوران زیاد شده است وی در مورد داوری های لیگ هم این گونه اظهارنظر کرد: اشتباهات داوران زیاد شده است که به نظرم هم باید کلاس
کوهستانی نژاد: اسدالله علم یا دروغگویی تمام عیار بود یا انسانی فراموشکار/ روایت تاریخ پهلوی؛ تکیه بر ...
برای مخاطب دارد مانند خاطرات درباریان و یا همسران شاه بسیار مورد توجه قرار گرفته و کتاب هایی هم که در این باره منتشر می شود نام های فریبنده ای دارد و با جلدهای زیبا و جذاب مخاطب را به سوی خود می کشد اما مطالب آن با نادرستی هایی بسیاری همراه است. در این زمینه چه نویسندگان خارجی، چه داخلی، نهادهای دولتی و خصوصی هر کدام به انتشار کتاب هایی در این دوره دست زده اند که تردید زیادی در صحت و سقم مطالب آن
در حاشیه بازداشت چند خبرنگار؛ اقدامی برای جلوگیری از "نفوذ" یا "تسویه حساب سیاسی"؟
به اینکه "سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی هفته جاری، چند تن از اعضای شبکه نفوذی همکار با دولت های متخاصم غربی را که در فضای مجازی و مطبوعات کشور فعال بودند، بازداشت کرد، نوشته بودند:.... اما ارتباط این دستگیری ها با شبکه نفوذی فوق الذکر مشخص نیست. اعلام این خبر بازتاب گسترده ای در رسانه های داخلی و خارجی داشت و برخی نیز به انتقاد از این بازداشت ها پرداختند. احمد توکلی
حرکت وزیر ورزش به موقع بود اما کاش پارسال به داوری ها ورود می کرد قلعه نویی: فوتبال ایران دست گروهی است ...
آنها بهتر می شود وهم تمرکز بهتری خواهند داشت. من از شما سوال می پرسم مگر می شود یک داور 6 ماه حقوق نگیرد و تمرکز خوبی هم برای قضاوت داشته باشد؟ اگر جای دیگر باشد بلافاصله از اعتصاب و سر تمرین نرفتن حرف می شود ولی برای داوران این گونه نیست. فکر می کنم در حق داوران کم لطفی می شود. * کار وزیر به موقع بود اما کاش سال گذشته به داوری ورود می کرد فارس: اشتباهات داوری طی هفته
رضا شصت تیر؛ از هم پیالگی با علیشاه تا پادشاهی در صاحبقرانیه
حال و هوای اجتماعی داستان و شخصیت ها آشنا شدند. رویداد مهم و محوری قسمت اول معمای شاه بازگشت محمدرضا از قاهره به همراه فوزیه است و کنار این رخداد، طیفی مختلف از شخصیت های اجتماع معرفی می شوند. گروه اول، افرادی هستند که با قدرت گرفتن رضاشاه در صحنه سیاسی ایران، به مرور طرد و از گردونه قدرت خارج شده اند. علیشاه با بازی سیاوش طهمورث و محمدعلی فروغی با بازی رضا میرمعنوی جزو این گروه هستند.
مشکلی با پرسپولیس ندارم | مصاحبه علیه برانکو اشتباه بود | نه، الان از داوری خداحافظی نمی کنم
هر چند جمعه گذشته مصاحبه ای اختصاصی با یدا... جهانبازی انجام دادیم و به رغم آنکه داور وسط شهر کردی بازی ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران طی روزهای اخیر حرف هایی در رسانه ها زده است اما با این وجود بد ندیدیم در فضای آرام تری با او همکلام شویم. شنیدن تازه ترین حرف های یدا... جهانبازی به ویژه برای پرسپولیسی ها خالی از لطف نیست. تلفن همراه اصلی تان را خاموش کردید؟! نه، چطور
چند پرده با الساندرو دل پیرو
. الساندرو کار موناکو را در همان بازی رفت تمام کرد تا یووه برای سومین سال پیاپی، راهی فینال اروپا شود. پرده چهارم - قهرمان مانند یوونتوس میلان 0 - 1 یوونتوس (فصل 2005) تورینی ها برای کسب عنوان قهرمانی، راهی سن سیرو شدند تا در یک دوئل با آث میلان، تکلیف همه چیز را مشخص کنند. داور بازی، خطا بر روی ندود را آوانتاژ داد تا توپ به دل پیرو برسد. وی در جدال با پائولو مالدینی
اتوبوس های BRT به نعمت آباد می روند
/> ---------------------------------------------------------------------------------------------- پایگاه خبری تحلیلی بی باک : کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی بی باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را از طریق ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در
احمدی: مرتضوی گفت تو مگر کرمانی نیستی، چرا آزمایش اعتیادت منفی است / نهاوندیان: دو تابعیتی بودن افترا و ...
ماموران جلب و به کلانتری حوزه انتظامی محل دفترم روانه و شب را بین بازداشتی ها گذراندم و فردا به شعبه جناب مرتضوی اعزام شدم. عنوان شکایت اولیه اخذ حق الوکاله زیاد و در ادامه موضوعات دیگری هم که هیچ ارتباطی به ادعای مدعی خصوصی اولیه نداشت وارد پرونده شد. به سرعت به گفته خودش تحقیقات را تکمیل کرد و حتی نگذاشت با شاکیم روبه رو بشوم اما مطالب شاکی در روزنامه های همسو با مرتضوی چاپ می شد، دفاعیات من
بی خبر نگاه داشتن ملت از جریانات دیوان داوری ایران و امریکا غلط بود/سیاست کلی دولت موسوی پنهان کاری ...
وزارت امور خارجه نبود یم چرا که طبق قواعد داوری بین المللی داور باید مستقل باشد و ما به عنوان یک داور غیر بیطرف ولی مستقل انتخاب شده بودیم و نه عضو دستگاه دیپلماسی ایران. قاعدتاً شما همانند داوران امریکایی حامی منافع ملی کشورتان بودید؟ داوران انتخابی از سوی دولت ها مانند سرداورها، بیطرف نیستند اما باید استقلال خود را حفظ کنند. مهمترین موفقیت های شما در خلال مذاکرات
تهمت هاشمی علیه قوه قضائیه و شورای نگهبان !
ضمن تلاش برای پاسخگویی به اظهارات آقای زاکانی، ادعاهایی را علیه بعضی نهادهای حکومتی چون قوه قضاییه، و شورای نگهبان مطرح نموده اند. ایشان نوشته است: "شما (آقای زاکانی) به گواهی خودتان در مجله خود، اقدام به انتشار مطالب توهین آمیزی نسبت به آیت الله هاشمی کردید، مطالبی که حتی دادستانی نیز که شما و دوستانتان از رافت اسلامی بی دریغش برخوردارید، این موارد را جرم احراز کرده و پرونده شما به
اصفهانیان: پرسپولیسی ها حق دارند از اشتباهات داوری عصبانی باشند
نسیم: با اشتباهی که جهانبازی، داور بازی پرسپولیس ذوب آهن در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام داد بار دیگر اشتباهات داوری سر زبان ها افتاده است. شاید اشتباهات داوری همه سال در فوتبال ایران وجود داشته باشد و البته شاکیان زیادی را هم داشته است، اما در این فصل اشتباهات داوری به اوج خود رسیده است تا جایی که حتی رئیس کمیته داوران هم چندی پیش در مصاحبه ای ادعا کرد که خودش هم نمی داند چه اتفاقی افتاده
انتقاد مشاور نوبخت از نحوه تدوین برنامه ششم توسعه/ کاهش نرخ سود بانکی اجرایی نخواهد شد/ خودرو های چینی ...
سایر دستگاه ها. حتی آن زمان نیز وزارت نیرو و نفت هرگز از سازمان برنامه حرف شنوی نداشتند موضوعی که امروز در همه دستگاه ها شاهد هستیم. به نظر شما علت چیست؟ علت این است که این دستگاه ها از سازمان برنامه دیگر کمکی دریافت نمی کنند که حرف شنوی داشته باشند . بنابراین با توجه به نداشتن پولی ته کیسه، دیگر سازمان برنامه اقتدار مالی ندارد، ضمن آنکه اقتدار کارشناسی خود را نیز در این سال ها از دست داده است
واکنش اژه ای به اظهارات امروز رئیس جمهور در نمایشگاه مطبوعات
شود اما آنچه که مسلم است این است که پول هنوز واریز نشده است. وی ادامه داد: طبق قانون قبلی در دادگاه هایی که علنی برگزار می شد رسانه ها اجازه نداشتند که مطالب را منتشر کنند؛ اما در قانون جدید و طبق تبصره آن اگر چنانچه ضرورت ایجاد کند و دادستان کل کشور تشخیص دهد و رئیس قوه قضائیه اجازه دهد این امر ممکن است و در این مورد خاص محدودیتی وجود ندارد و نیازی نیست (ب. ز) بگوییم. حجت
نیاز به ساخت زندان های جدید داریم
: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی بی باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را از طریق ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه های لازم، منتشر گردد. ------------- با
وقتی یک نفر ظرف سه سال 10 هزار میلیارد تومان عایدش می شود پس اسمی جز غارت نمی شود برای آن گذاشت
خواهد شد. وقتی شما می گویید مردم در جامعه ای بالای 70 درصد مردم به هم اعتماد دارند، بدیهی است در آن جامعه همبستگی ملی بسیار آشکار است. زمانی که سطح این اعتماد را به 10 درصد می رسانند، مشخص است افتراق در سطح جامعه پررنگ می شود. چنان چه مسئولان حکومتی کمک کنند که چند زبانی جای خود را به اتحاد و وحدت دهد و شرایط کشور اطمینان بخش تر شود، فضا به سمتی رود که اعتماد در جامعه منتهی به سازندگی خواهد شد و
رازی که شیطان با حضرت ابراهیم(ع) در میان گذاشت
بسپارد و تبعیت محض داشته باشد. نکته ای بگویم خیلی عجیب است اوایل که گاهی می دیدیم این عرفای بزرگوار و عظیم الشّأن مان بعضی از افراد را نمی پذیرند، اوایل، یک مقدار، مکدّر می شدیم که ما به اندازه فهم ناقص خودمان متوجّه شدیم، شما هادی الهی هستی، خوب دست این را هم بگیر. بعد ها متوجّه شدیم که کسی که می خواهد بیاید، باید از همه مطالب، فارغ شود؛ یعنی اوّل خود را هیچ ببیند تا بتواند دراختیار باشد
خوردبین: نگفتم استقلال از داوری نفع برده است
مصاحبه اش با یکی از روزنامه های ورزشی و همینطور صحبت های منصور پورحیدری هم گفت: فکر می کنم پورحیدری از صحبت های من برداشت بدی داشته است. البته آن روزنامه هم صحبت های من را بد منعکس کرده بود. از من سوال شد که به نظر شما اشتباهات داوری بیشتر به ضرر تیم شما بوده یا استقلال که من پاسخ دادم اشتباهات بیشتر به ضرر تیم ما بوده است. فکر می کنم جمله ای که به نقل از من نوشته شده بود که استقلال از داوری نفع می
عبدی: در ایران به مسائل ما رسیدگی نشود مدارک خود را به AFC می دهیم
دارم که مسائل داخلی را در کشور خودمان حل کنیم اما وقتی هیچ اتفاقی رخ نمی دهد باید آن را پیگیری کنیم. وی افزود: مطمئنا فقط بحث تیم ما نیست که خدای ناکرده از این به بعد برای پرسپولیس فقط سوت بزنند ما می خواهیم تمام قوانین فوتبال در زمین اجرا شود. ما در جام حذفی سال گذشته 10 نفره شدیم و باختیم. در بازی گذشته مقابل ذوب آهن هم 10 نفره شدیم داوران هم عذرخواهی کردند اما برای ما هیچ سودی نداشت
ابتکار گزارش می دهد: شوخی با ائتلاف
صادر می شود که نتیجه آن برعهده قاضی رسیدگی کننده است. محسنی اژه ای در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اطلاعات سپاه از فتنه چهارم و دستگیری جاسوس آمریکایی خبر داد آیا افراد دستگیر شده خبرنگار بودند گفت: افرادی که دستگیر شدند همه خبرنگار نبودند و برخی حتی فعالیت رسانه ای هم نداشتند، از اینکه این نفرات با فردی که مورد اشاره شما است ارتباط داشته اند خبر ندارم اما فکر نمی کنم ارتباط مستقیم داشته
رضا شصت تیر؛ از هم پیالگی با علیشاه تا پادشاهی در صاحبقرانیه
بیست ساله ی ایران ، ج 7 ، تهران: انتشارات علمی، 1363 ، ص 220 *جوان و تاریخ/مشرق انتهای پیام/ خبرگزاری تسنیم : انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می شود. بازگشت به صفحه رسانه ها برای دریافت آخرین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید
از جاسوسی جنسی تا ازدواج سازمانی در شبکه بهایی بی بی سی / تصاویر
یعنی "نوبت شما" ارتقای درجه یافت و مدتی بعد مشخص گردید که این سرعت وی در طی کردن پله های ترقی به دلیل برگزیده شدن وی به عنوان شریک جنسی جدید صادق صبا بوده است! بررسی سوابق نفیسه کوهنورد نشان می دهد که وی از ابتدای ورود به رسانه حتی در زمانی که در داخل کشور فعالیت داشت، همواره از سوی دوستان و همکاران خود به دلیل استفاده از "جذابیت های زنانه" و "برقراری روابط نامشروع برای طی کردن پله های
عذرخواهی داور برای پرسپولیس جام نمی شود
برای پرسپولیس جام نمی شود! شما دیدید در لیگ برتر هم توپ به سینه محسن بنگر خورد و داور آن بازی که علیرضا فغانی هم بود پنالتی اعلام کرد. آیا امتیاز آن بازی برگشت؟ شجاعت داوران در عذرخواهی قابل تقدیر است اما فایده ای ندارد و به درد پرسپولیس نمی خورد. خیلی نومیدانه حرف می زنی. نومیدی من نیست و 40 میلیون هوادار پرسپولیس با دیدن بازی ذوب آهن نومید شدند. جواب آنها را چه کسی می دهد؟ ما 10
وزیر ارشاد: شعار ایسنا برای نمایشگاه بسیار خوب است
توصیف بنده ندارد. خودشان هر آنچه که باید صحبت می شد، فرمودند. پرهیز از سخت گیری های نابجا جنتی همچنین درباره ی حمایت های معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد از روزنامه نگاران و رسانه ها در مقابل انتقاداتی که وارد می شود گفت: یکی از شعارهای اساسی مان در دولت تدبیر و امید، بحث آزادی مطبوعات در رسانه ها در چارچوب قانون بوده است؛ همان طور که روز گذشته هم در مراسم افتتاحیه در صحبت هایم
سابقه20 ساله داوران در عذرخواهی از پرسپولیس
/> ---------------------------------------------------------------------------------------------- پایگاه خبری تحلیلی بی باک : کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی بی باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را از طریق ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا