پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۷:۱۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۶:۵۰

حماس به دنبال به اسارت گرفتن تعداد بیشتری از نظامیان صهیونیست است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، خلیل الحیه عضو دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد این جنبش در تلاش است تعداد بیشتری از نظامیان رژیم اشغالگر را به اسارت بگیرد تا زمانی که تمام زندان های اسرائیلی از اسرای فلسطینی (در مبادله با نظامیان اسرائیلی اسیر) خالی شوند. الحیه در پیامی به رژیم اشغالگر گفت: هر که را می خواهی زندانی کن، هر که را می خواهی بُکُش و هر که را می خواهی محاصره کن، اراده این ملت (فلسطین) سست نخواهد شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)