پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۵:۳۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ورزش 11 ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۲:۴۸

کونته برای بازی با بلژیک از سیستم 2-2-4 استفاده می کند

به گزارش بخش بین الملل ورزش 11، به نظر می رسد که تیم ملی ایتالیا تحت هدایت آنتونیو کونته روبروی بلژیک با سیستم 2-2-4 به میدان برود. آتزوری در تمرینات امروز خود پیش از این دیدار دوستانه، از ترکیب گرازیانو پله و ادر در پیشانی خط حمله تیمش استفاده کرد. بسیاری کونته را به احتیاط طلبی و پرهیز از کار هجومی در بازی های تیم ملی متهم می کنند، اما به نظر می رسد آتزوری بازی روان و موقعیت سازی را جایگزین نمایش تدافع تیمش کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)