سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۲۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
گفتگو نیوز ۱۳۹۳/۱۱/۲۷ - ۰۷:۵۷

حیمی برای تحمل 5 سال حبس به اوین رفت/ تا ساعت4 خبری از اجرای حکم نبود

وکیل محمدرضا رحیمی گفت: درخواست اعاده دادرسی٬ مانع از اجرای حکم نیست. محمدرضا نادری٬ در گفت و گو با خبرنگار ایلنا٬ با اشاره به انتقال رحیمی به زندان اوین گفت: تا حدود سه و چهار بعدازظهر با موکلم تماس داشتم که تا آن موقع خبری نبود٬ اما بعد از این ساعات٬ گویا بازداشت و انتقال رحیمی به زندان اوین پیش آمده است. نادری افزود: قاعدتا موکلم برای تحمل 5سال زندان به اوین منتقل شده و طبیعتا اگر اعاده دادرسی پذیرفته شود٬ رحیمی از زندان خارج می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)