چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۸:۳۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۰:۱۳

نیروهای شرکتی شهرداری شهرکرد بعد از گذشت 10 سال هنوز بلاتکلیف مانده اند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد برخی از نیروهای مشغول به کار در شهرداری شهرکرد به صورت شرکتی بوده و این در حالی است که بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری در سال 84 هیئت وزیران دستورالعملی صادر کرد که مبنی بر ممنوعیت به کارگیری نیروهای کار از طریق شرکت های خدماتی صادر کرد. طبق این مصوبه دستگاه های اجرایی با استناد به ماده 160 قانون برنامه چهارم توسعه اجتماعی و اقتصادی حق به کارگیری کارشناس و کمک کارشناس ندارند و پس از خاتمه قرارداد، اجازه تمدید قرارداد به آن ها داده نمی شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)