چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۹:۱۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
رویش ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۲۲:۱۰

تلاش برای دعوت از "وزیر خارجه آمریکا" به تهران

چهارشنبه ، 6 آبان 1394 ، 22:07 برخی جریان های سیاسی نزدیک به دولت میخواهند با پیشنهاد میزبانی ایران برای اولین بار پای مقامات آمریکایی را به ایران باز کنند. به گزارش رویش نیوز به نقل از جهان برخی افراد در دولت به دنبال برگزاری اجلاس گروه 20 به میزبانی تهران هستند و اگر چه ایران عضو رسمی گروه 20 نیست اما برخی جریان های سیاسی نزدیک به دولت می خواهند با پیشنهاد میزبانی ایران برای اولین بار پای مقامات آمریکایی نظیر جان کری، وزیر خارجه آمریکا را به ایران باز کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)