چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۰:۲۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
نگاه جنوب ایران نیوز ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۶:۰۳

14هزار دانش آموز جامانده از تحصیل درهرمزگان

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه در طول برنامه توسعه پنجم با افت ضریب پوشش تحصیلی روبرو بودیم، افزود: 14 هزار دانش آموز در استان هرمزگان ترک تحصیل و یا از ادامه تحصیل بازمانده اند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)