چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۱:۲۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
تماشاگر ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۲۰:۳۱

برانکو: برنامه تمرینی ما با تیم ملی متفاوت است

جوان ، برانکو گفت: جلسه خاصی نداریم و به باشگاه سر زدم و آمدم به طاهری و دیگر مسئولان باشگاه دیداری داشته باشم . برانکو در مورد تعطیلات لیگ و وضعیت تیم پرسپولیس گفت: همیشه نمی شود طلایی بازی کرد و فوتبال بالا و پایین دارد ولی اینگونه تعطیلات برای فُرم بازیکنان خوب نیست و آنها 20 روز از شرایط مسابقه دور می مانند، به خصوص اینکه 8 بازیکن ما دور هستند. بنگستون، هندوراس است و سایر بازیکنان در امید و تیم ملی هستند و تمرینات تیم ملی با برنامه تمرینی تیم ما متفاوت است . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)