شان کرده بود. گاهی برای غم همشهریان داغدارمان اشک می ریختند و می گفتند ما شرمنده خانواده این بیمارها شده ایم و علی رغم تلاشی که کردیم نتوانستیم برای آن ها کاری انجام دهیم. با همه این حرف ها اما پرستار آی سی یوی شماره 4 بیمارستان شهید رجایی راضی به مرخصی گرفتن نمی شد: باور کنید صحبت هایی که عده ای بی اطلاع در فضای مجازی درباره دخترم مطرح کردند بیش از اتفاق های ناگوار هفته های گذشته ما را
توانند با آرامش روان هم بر اضطراب های خودشان مسلط شوند و هم احوال دیگران را خوب کنند. به استثنای پزشکان و پرستاران که در این ایام واقعا فداکارانه مشغول به فعالیت و خدمت رسانی به بیماران هستند و دست از توان نمی کشند، یک عده هم خودشان طبیب خود هستند و می توانند در خانه با همفکری و گفت وگو شرایط خانواده را بهبود ببخشند، اینها همان افرادی هستند که به دعا و نمایش، نماز و توکل به پروردگار
سویت نگاه من دیگر خبر نشد که چه شد زادگاه من هیچم نظر بر این رهِ پر پرپیچ و خم نبود هیچم خبر زمرگ و ز هجران و غم نبود بر حقِّ مردم است جوانمرد را نظر جای فسوس نیست که عمر است در گذر نامردْ مرد ، عمر به سر می برد مگر ! در مهر و در وفا ، به خدا ، جاودانه ایم ما را حلال کن ، که غریب آشیانه ایم میراَژدَر آن زمان که زند بانگِ دلنشین
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : اما فکر می کنید چرا تعداد اعضای خانواده هم به یکی از معیارهای ازدواج جوانان تبدیل شده است؟ ما برای شما دلایل آن را می گوییم. -معمولا افرادی دنبال ازدواج با خانواده های کم جمعیت هستند که خودشان خانواده ای کم جمعیت دارند. به همین دلیل ترجیح می دهد که خانواده همسر آینده اش هم کم جمعیت باشند. در واقع کم جمعیت بودن خانواده برای این افراد به ن
،ای آن به همه چیز بیناست،ای فرستنده بادها،ای شکافنده روشنی صبح ای برانگیزنده ارواح،ای صاحب جود و بخشش،ای آن که هر کلیدی به دست اوست، ای شنونده هر نجوا ای پیشتر از هر آنچه گذشته،ای حیات بخش هر جان پس از مرگ،ای توشه ام در سختی،ای نگهدارم در غربت،ای همدمم در تنهایی،ای سرپرستم در نعمت،ای پناهم آنگاه که روشهای ناهنجار درمانده ام سازد و نزدیکان رهایم کنند،و هر همدمی دست از یاری ام بردارد،ای
پایان مرحله ای از حیات ماست که همه ما لاجرم از آن عبور خواهیم کرد، نه اینکه می دانی این روزها بسیاری از هموطنان و همنوعانت به سفری بی بازگشت می روند، نه وقوف به اینکه در سن و سالی هستی که کسانی که می شناختی و می شناختندت تو را جا می گذارند و می روند، هیچ یک به هنگام شنیدن خبر درگذشت عزیزی از عزیزانت تسلی ات نمی بخشد؛ این غم، گویی همیشه زنده است. در هراسی از سرکشی به گوشی همراهت که مبادا درگذشت
های نخبگانی کشور، از جمله برکات گام های این انسان شریف بود. حکماً در آغازین دوران گام دوم انقلاب مان، قدم های راستین جوانان و سرآمدان مام میهن، استمرار و تکامل بخش راه و همچنین موجب شادی روح این مرد بزرگ خواهد بود. در پایان این پیام آمده است: رنج ماخوذ از میل و ملال این عالم، سرانجام در آغوش آستان دوست آرام و قرار می گیرد؛ که بازگشت همه به سوی اوست، صمیمانه خود را در غم فقدان این بزرگ مر